Autor |
Wiadomość |
Przym |
Wysłany: Śro 20:46, 02 Wrz 2015 Temat postu: |
|
Poszedł na honowanie, nowy tłok i jazda. |
|
|
żółf |
Wysłany: Śro 8:48, 02 Wrz 2015 Temat postu: |
|
Wygląda na mocno życiem zmęczony, ale oddałbym do pomiaru, bo może jeszcze na ostatnią selekcję się nada, a szkoda w środku sezonu czekać na regenerację cylindra. |
|
|
Przym |
|
|
barek253 |
Wysłany: Sob 19:22, 25 Lut 2012 Temat postu: |
|
nie ma
jedynie do ktm 2012 ale to ogólne info |
|
|
Fafcio_2004 |
Wysłany: Sob 19:19, 25 Lut 2012 Temat postu: |
|
macie może serwisówkę w PL ? |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Sob 16:35, 25 Lut 2012 Temat postu: |
|
dokładnie, serwisówka wszystko ładnie opisuje
nie da sie powiedziec ile tłoków, bo to jest tak że jak wylatasz długo na 1 tłoczku - tłok moze nie strzelic, moze moto palic i zachowywac sie idealnie. ale luz moze byc powiekszony co spowoduje szybsze zuzywanie powłoki, i robi sie jajo. dlatego czasem taniej jest wymienic częsciej tłok niz katować jeden tłok długo |
|
|
barek253 |
Wysłany: Sob 13:58, 25 Lut 2012 Temat postu: |
|
widze że posłaeś tam gdzie ja
cylinder powinien wytrzymac tyle ile normany niby dla czego nie
tłoka wymieniasz co 40-60mth amatorskiej jazdy patrz w serwis tam masz napisane wszystko co ile robic kontrole i tak robisz wtedy mierzysz cylek jak gra jeździsz dalej nie to wymieniasz tłok |
|
|
Fafcio_2004 |
Wysłany: Sob 13:52, 25 Lut 2012 Temat postu: |
|
Orientacyjnie...po takiej regeneracji ile zmian tłoka powinien wytrzymać cylinder? dodam że jeżdze amatorsko(nie powiem że nie bede rył bo często mi sie zdarzy) ale jeśli chodzi o chamskie rżnięcie silnika calymi dniami to raczej nie wchodzi w gre
i co ile motogodzin zmiana tłoka? jedni mowią że 20,drudzy że 30 a jeszcze inni że 40 ... |
|
|
Fafcio_2004 |
Wysłany: Sob 13:45, 25 Lut 2012 Temat postu: |
|
Znalazłem kolesia na allegro wlasnie tego co oglasza sie z wysyłkami do Anglii Langcourt,w poniedziałek wysyłam mu cylinder i od razu dobierze mi nowy tłok WOSSNERA koszty są ale przynajmniej bede miał pewność że nie wyrzucam pieniędzy w błoto. w sumie mnie wyjdzie 900 regeneracja z przesylką + 350 cylinder.Łącznie 1250 + doliczyc nowe uszczelki i oringi + łożysko na korbowodzie = ok 1400 zł boli kieszeń ale no ale liczyłem sie z tym przed zakupem |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Czw 18:35, 23 Lut 2012 Temat postu: |
|
800 zł za uzywany cylinder - bez sens. dorzucasz 100 zł i masz nowy pewny nicasil i smigasz lata na nim. ten za 500 jest żeliwny - wiec tak jak pisałem wczesniej lipa z oddawaniem ciepła itp |
|
|
Fafcio_2004 |
|
|
maciek |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Czw 18:11, 23 Lut 2012 Temat postu: |
|
pisałem wyzej - czytaj ze zrozumieniem...
tuleja nie zdaje egzaminu. moto bardzo łątwo sie przegrzewa w przypadku zbyt ciasnego spasowania moto przez kilka 1 baków moze sie przytrzeć trzeba wiec stosowac albo dłuzsze docieranie, albo wieksze luzy montazowe, wrzystko to obniża moc i sprawność silnika. w dodatku tuleja duzo słabiej odprowadza ciepło. wiec standardowe chłodzenie moze w ekstremalnych warunkach nie poradzic sobie co moze doprowadzic do zagotowania silnika ;P jedynym słowem lipa
jak juz masz nicasil to go zregeneruj, jak pisałem za 1000 zł mam sprawdzony belgijski nicasil. znajomy zawodnik na tym śmiga. jest jeszcze dobry zakład w Anglii w Langcourt, oraz w Holandii - ceny podobne, na allegro gość sie ogłasza z nicasilem z langcourt za 850 zł + przesyłki w polsce, wiec jakies 900 zł. kolkega forumowy Barek ostatnio tam wysyłał odradzam Czechy bo podobno ostatnio sporo reklamacji mieli a cena pewnie podobna |
|
|
Fafcio_2004 |
Wysłany: Czw 18:05, 23 Lut 2012 Temat postu: |
|
Przyznam że troche się podlamałem widząc ceny nowych cylindrów.To teraz powiedzcie mi gdzie mam oddać cylider na nowy nicasil ? a jesli chodzi o tulejowanie cylindra ? zda to egzamin ? gdzieś wyczytałem że tą różnice czuć właśnie na wysokich obrotach,a ja mając KTM 125 SX nie chce żeby mnie kolegą wydymał WFM-ką 125 w sumie juz wolę wybulić trochę kasy ale mieć wszystko tak jak być powinno,tylko pytam z ciekawosci o tą tuleje |
|
|
barek253 |
Wysłany: Czw 17:45, 23 Lut 2012 Temat postu: |
|
noooo nicasilu już nie ma także jakiś lipny ten mechanik był
już tu nic nie włożysz
nowa powłoka albo cylinder |
|
|