Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
EXC
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
henio12323
Wysłany: Sob 19:22, 12 Sie 2017
Temat postu:
sa firmy które to robią było na forum, ja nie pamietam - poszukaj albo ktoś przypomni i da namiary
czasem tak bywa że parametry są ok, a potem coś kuleje.
cross-c1
Wysłany: Sob 16:26, 12 Sie 2017
Temat postu: KTM 520 EXC brak świateł/ładowania
Cześć, słuchajcie w ktmie stała się rzecz dziwna, jakiś miesiąc temu spaliło mi żarówke z przodu. Zmieniłem i odpalam i od razu spaliło znowu. No to sprawdzam napięcie i wychodzi że raz 10v raz 30v. To pierwsze co to regulator idzie do wymiany, ale wcześniej chcąc się upewnić wziąłem od kolegi jego regulator(Sprawny na 100%)
Miedzy czasie napiecie czasem bylo na poziomie 2-6v a czasem nie bylo wgl.
Wczoraj podmieniam regulatory i nie chodzi, dalej to samo. Mój regulator u kolegi chodzi idealnie.
No to wziąłem Ohmomierz i sprawdzam kabelki od cewek itd
Wszystkie trzymają sie w marginesie błedu podamy w serwisowce...
Ostatnią rzeczą jaka zrobiłem to odpaliłem sprzęty i w moim ktmie na wolnych obrotach na żółtym kablu z stojana pokazuje 12-13v Ale to prad zmienny.
u kolegi na tych samych obrotach pokazuje 24-28v
Tak w polowie obrotów u mnie dopiero pokazuje 24-28v a u niego juz grubo ponad 50-60v
No i na odcinie u niego 90v jest
u mnie moze dopiero 50v...
Na chlopski rozum problem mam z cewkami, ale nie rozumiem czemu oporność (Ohmy) mi sie zgadzaja...
Miał ktoś podobny problem ?
Ma ktoś namiary na firme która jest wstanie mi przewinąc moje cewki ?
Ewentualnie ma ktoś stojan/alternator na srpzedaż ?
KTM 520 exc 2002r. Ale pasuje od wszystkich RFS 450/525/400
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin