Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
EXC
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Janek
Wysłany: Pon 21:20, 26 Cze 2017
Temat postu:
Czysty jak łza, zero dymku. W sobote go złożę do kupy. Rozmawiałem z znajomym mechanikiem i powiedział jak wałki będą całe to można składać. W sobote postaram się go do kupy złożyć i nowym olejem zalać.
te300
Wysłany: Pon 21:06, 26 Cze 2017
Temat postu:
moto nie dymiło? wycieku nie było?
Janek
Wysłany: Pon 16:05, 26 Cze 2017
Temat postu:
Dam sobie rękę uciąć że olej był bo sprawdzałem,na panewkach nie widac zużycia ani wałkach.
major000
Wysłany: Pon 7:16, 26 Cze 2017
Temat postu:
Słabo sprawdzałeś olej przed jazdą, bo niemożliwe jest żeby przez 3 godziny zniknęło tyle oleju a motor nie kopcił i nie było wycieku na zewnątrz.
W przypadku braku smarowania silnik zaczyna umierać od góry, czyli pierwsza poddaje się głowica(wałki rozrządu, panewki) i stopniowo degradacja idzie w dół.
Jeśli zlałeś 350ml to korba powinna przeżyć. Na pierwszy rzut oka byś widział jej przegrzanie.
Janek
Wysłany: Nie 21:50, 25 Cze 2017
Temat postu:
pierścieni nie zapiekło, jest lekki luz na korbie ale jutro postaram się sprawdzić czy się mieści w normach.
henio12323
Wysłany: Nie 21:41, 25 Cze 2017
Temat postu:
a co tu radzic ? wrzuc fotke i wg serwisówki posprawdzaj wszystko. jak sie miesci w tolerancjach to składaj i jeździj
zobacz czy nie zapiekło moze pierscieni
Janek
Wysłany: Nie 20:54, 25 Cze 2017
Temat postu: KTM EXC 250F Zatarty?
Witam, ostatnio w moim ktm exc 250f 2008 został przeprowadzony remont silnika, tłok,korba,szlif cyl. itp. Zawsze przed jazdą sprawdzam stan oleju. Tak jak ostatnio przed wyjazdem sprawdziłem, stan się zgadzał. Pojechaliśmy na tor, 2/3h jazdy i do domku. Moto umyte i do garażu. Po tygodniu postanowiłem wymienić olej. Na liczniku MTH było już 13mth więc przyszedł czas na wymiane oleju, i co??? oleju nie ma -_-. Moto nie kopciło,nie było żadnego wycieku, po prostu NIC.Wylałem stary olej i może było tam 350ml....W dużym filtrze oleju nic nie było, filterek pod spodem silnika był cały zalepiony sylikonem (pewno jak silnik był rozpołowiony to było go trzeba na coś skleić), lecz w bocznym małym filterku było widac srebne opiłki. Rozebrałem silnik, na cylindrze nie ma zbytnio widać rys wyczuwalnych na palec. Jednak tłok jak i zawory są osmolone od przypalonego oleju, z tego co wiem to na tłoku to może się zdarzać lecz na zaworach sących nie powino to występować. Możecie jakoś poratować dobra radą ?
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin