Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
SX
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
mcx
Wysłany: Pią 9:45, 19 Maj 2017
Temat postu:
sprawdź czujnik temperatury płynu w głowicy. Miałem podobnie u siebie. Wykręć czujnik podepnij omomierz. Sprawdź odczyt na zimno i po podgrzaniu np. zapalniczką.
KristofSX
Wysłany: Czw 22:18, 18 Maj 2017
Temat postu:
sprawdź ustawienie zaworów, no i stator, ziomek miał cos takiego w husabergu , jak zimny to hulał , palił od strzała, jak się zagrzał to lipa,- okazało się że stator walnięty.
henio12323
Wysłany: Czw 20:54, 18 Maj 2017
Temat postu:
hmm ciezko powiedziec dziwne z tymi zaworami, to sa tytany wiec tam nie bardz jest co polerowac... moze byc nieszczelnosc w pewnym stopniu moze to powodowac taki problem.
inny problem to wtrysk paliwa i cały układ bo z tym roznie bywa, i własnie czesto jest róznica zimny/ ciepły
NachtKult
Wysłany: Czw 17:09, 18 Maj 2017
Temat postu: KTm sxf 250 2011 Problem :/
Witam, mam mały problem z Kacikiem...
9 mth temu robiłem remont ( tłok, łancuszek, łożyska, korba, przebicie wału, zębatka od pompy wody zmieniona z plastikowej na metalową (chyba ze starszego modelu - tak mi tłumaczył mechanik
)
Moto bangla jak ta lala, został dobrze dotarty. Problem zaczyna się przy rozgrzanym silniku, jak się kręci to śmiga ale jak puszczam z obrotów to zaczyna się dławić i po dodaniu gazu zdycha... po około 20 min jak temperatura spadnie to odpala i można śmigać dalej. Chłodnice w stanie dobrym, prześwity na całej powierzchni - czyste. Sprawdzony przepływ wody ( organoleptycznie - kręci się w chłodnicy na jałowym biegu sprawdzałem )
Wiem, że SXF to śmigawka na tor a więcej mykam po lesie ale nigdy wcześniej nie miałem z tym problemu. Może popadam w paranoje związane z temperaturą jednak wydaje mi się, że przed remontem piec nie bywał taki gorący.
Ps. Zawory, chyba wydechowe były lekko nadżarte, mechanik stwierdził, że można wypolerować i będzie ok. Z góry dziękuję Wszystkim za pomoc i mam nadzieję, że da się mi pomóc po lekturze tego "chaosu" który napisałem.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin