Autor |
Wiadomość |
Lukas88 |
Wysłany: Wto 12:59, 27 Cze 2017 Temat postu: |
|
Mam info,wszystko jest w serwisówce.Nie mogłem znaleźć na szybkiego. Luz musi wynosić między 0.25 - 0.35 mm W razie potrzeby dołożyć lub odjąć podkładek dystansowych tylko od strony zapłonu. W moim przypadku muszę odjąć dwie podkładki co da mi 0.30 mm. |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Wto 11:05, 27 Cze 2017 Temat postu: |
|
To doczytaj jak serwisowka kaze ustawic luz osiowy walu |
|
|
Lukas88 |
Wysłany: Wto 9:58, 27 Cze 2017 Temat postu: |
|
Silnik był rozebrany, nie wiem jaki luz osiowy powinien być, nie wiem też jak zwiększyć ten luz. Kartery oczywiście smar plus uszczelka, tak zaleca serwisowka. |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Wto 8:34, 27 Cze 2017 Temat postu: |
|
A jaki ustawiles luz osiowy walu ?
Kartwry na smar ? A co to wsk ? |
|
|
Lukas88 |
Wysłany: Pon 22:17, 26 Cze 2017 Temat postu: |
|
Dobrze jest łożyska po dwóch nocach się chyba ułożyły i obracają .Kartery złożyłem na smar. Kolejnym zagadnieniem jest wał korbowy.Mianowicie ciasno siedzi ,musiałem magneto użyć żeby obracać wałem ,ciasno tam ma.... Czy tak musi być? |
|
|
pawciak12 |
Wysłany: Pon 17:50, 26 Cze 2017 Temat postu: |
|
na pewno chodzilo mu o silikon, fabrycznie nawet daja tam troche silikonu |
|
|
dioda |
Wysłany: Pon 17:23, 26 Cze 2017 Temat postu: |
|
w jakim celu dajesz henio12323 ten smar dookoła połączeń przy filtrach oleju na uszczelke? |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Pon 13:40, 26 Cze 2017 Temat postu: |
|
One zawsze wchodza dosyc ciezko ale rzeczywiscie dziwne ze ciezko sie obracaja. Pokrec troche daj oleju na nie i zobacz
Ja daje odrobine smaru dookola polaczen przy filtrach oleju |
|
|
Lukas88 |
Wysłany: Pon 10:49, 26 Cze 2017 Temat postu: |
|
Mam mały problem przy montaży łożysk od wałka balansu.Problem w tym że nie zbyt się obracają . łożyska nowe,dobrej jakości z luzem c3 . Nie daje mi to spokoju,tak nie powinno być za nic w świecie, strasznie ciężko było je wbić w otwór.Kartery rozgrzane a łożyska z zamrażarki i nadal był bardzo ciężko.
Poza tym czy smarować czymś kartery przy składaniu? Czy tylko uszczelka i będzie ok? |
|
|
pawciak12 |
Wysłany: Śro 13:04, 10 Maj 2017 Temat postu: |
|
raczej proxa sobie daroj |
|
|
amek721 |
Wysłany: Wto 18:08, 09 Maj 2017 Temat postu: |
|
jak najbardziej.
vertex, prox, wossner to można powiedzieć liderzy. najlepszy będzie oczywiście oryginał |
|
|
Lukas88 |
Wysłany: Wto 17:38, 09 Maj 2017 Temat postu: |
|
A możecie polecić jakąś firmę która jest dość dobra? Czy Prox lub Vertex będzie ok? |
|
|
Tomokat |
Wysłany: Wto 16:57, 09 Maj 2017 Temat postu: |
|
Wsadzaj pierwszą selekcje wszystko będzie w limitach. |
|
|
Lukas88 |
Wysłany: Wto 16:44, 09 Maj 2017 Temat postu: |
|
Dobra zmierzyłem dokładnie cylinder fabrycznie ma rozmiar 1 czyli od 95.00 do 95.012 i tak to wygląda:
góra 95,009
środek 95,008
dół 95,007
Owalnego kształtu nie ma
Tłok też rozmiar 1 powinno być 94,942 do 94,955 ma 94,92 czyli na śmieci
Pytanie jaki tłok powinienem pobrać do tego? Czy znów dać selekcie jeden?
Nie wiem już czy mi się w głowie nie mylą tę setki milimetrów. |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Śro 18:29, 03 Maj 2017 Temat postu: |
|
szerokosc nie ma az takiego znaczenia jak ta szczelina tak na prawde. i jedno wiąze sie z drugim. jak szczelina za duza to pierscien do wymiany i tyle. jak sie miesci w normie to musi byc ok. |
|
|