Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
EXC
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
sorek
Wysłany: Nie 13:46, 02 Kwi 2017
Temat postu:
znam właściciela
henio12323
Wysłany: Nie 10:57, 02 Kwi 2017
Temat postu:
O kurde
nawet sie chyba nic nie zmienila twoja czy znasz wlasciciela ?
sorek
Wysłany: Nie 8:00, 02 Kwi 2017
Temat postu:
henio12323 poznajesz swoją byłą ?
Longer204
Wysłany: Wto 18:57, 28 Mar 2017
Temat postu:
Dzięki koledzy,jak to doprowadzę do ładu to dam znać co z tym zblokowanym kopniakiem,może komuś się kiedyś przyda
henio12323
Wysłany: Wto 18:50, 28 Mar 2017
Temat postu:
sciągnij sobie fiszki z częsciami, pomocne jest to przy składaniu - włąsnie omija sie taka sytuacje ze sie zapomni dać jakies podkładki. a np w pokrywie głowicy też jest chyba jedna sruba gdzie sie daje podkładke a w inne nie.
takie "smaczki" maja potem spore znaczenie w ogólnym życiu motocykla
co do srub - ja je odkręcałem zwykłym płaskim kluczem, gorzej z dokręceniem z momentem. podpowiem jak robiłem to "na oko" ale "w miare" dokładnie i szybko bez drogich narzędzi. brałem sobie jakas srube w imadło, tez 6 mm, nakrętke i dokręcałem kluczem dynanometrycznym te 10NM czy ile tam trzeba - potem z ręki własnie kluczem, luzowałem i dokręcałem do tego samego położenia - i mniej wiecej czujesz jaki jest opór itp itd. z podobnym oporem dokręcasz i bedzie ok. czasem ważniejsze jest zeby dokrecic wszystko równo, niż mocno ale kazdą inaczej.
wartosci momentu w serwisówce ( kolega wyzej podał stronke z manualami ) są chyba nawet w jakiejs wygodnej tabelce. generalnie do całego motocykla potrzebne sa aż 3 klucze żeby to miało sens - są klucze 10-300NM pewnie jakies chinskie ale ich dokładnosc jest taka ze z ręki lepiej dokręcisz
pawciak12
Wysłany: Wto 18:00, 28 Mar 2017
Temat postu:
z tego co pamietam ja to odkrecalem kluczem na przegubie i tak samo dokrecalem, co do wartosci dokrecania sciagnij serwisówke tam jest wszystko opisane (http://kristofsx.com/), chyba 10nm nie wiecej. Na srube od strony pompy wody nie zapomnij dac miedziana podkladke bo ta sruba przechodzi przez kanał wodny
Longer204
Wysłany: Wto 17:27, 28 Mar 2017
Temat postu: KTM EXC 525 Głowica
Witam ponownie pisałem wczoraj o zablokowanym kopniaku i za radą henio 12323 postanowiłem wszystko po kolei sprawdzić niestety zatrzymałem się na głowicy a mianowicie na śrubkach 08 wychodzących od spodu od strony gaźnika i po przeciwnej stronie od wydechu,jest tam tak mało miejsca że żadna z posiadanych ósemek nie daje rady i kolejne pytanie: z jaką wartością to potem dokręcić bo muszę kupić klucze dynamometryczne i nie wiem jakie,czy jest gdzieś do pobrania jakaś książka serwisowa? Sory za tyle pytań ale mój mechanik wyjechał za lepszym chlebem i na starość trzeba się wszystkiego uczyć
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin