Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
Ogólnie
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
pawtwo1
Wysłany: Pon 20:27, 27 Mar 2017
Temat postu:
Nie do końca w Twoim temacie bo jeżdżę wszystko poza torem, ale:
Miałem excf350 z którego przesiadłem się na excf250 i powróciłem do excf350! Dlaczego? 250 krótkie biegi, słaby dół! Nauczył mnie pracy sprzęgłem, jazdy na obrotach i myślenia jaki mam bieg! Ale zdecydowanie wolę 350 bo daje zaplecze mocy, wybacza błędy(w wejściu z mocą) i waży tyle samo co 250! Pozdr
henio12323
Wysłany: Pią 20:06, 24 Mar 2017
Temat postu:
tak miałem, co do toru - 3jka DRZ to bez porównania w sprzęcie takim jak ktm..
bandyta
Wysłany: Pią 19:33, 24 Mar 2017
Temat postu:
henio12323 napisał:
ciezka taka dywagacja. po suzuki DRZ 400 to nawet ktm 125 bedzie dla ciebie ogromnym postępem
250 jest słabsza od 350 - czy duzo ? a jest jakas jednostka która mierzy durzość ?
ciezko mówic - generalnie klasa 250 i 350 ma wspólny charakter pracy silnika - jest narwana szybko sie wkręca. 250tka bywa czasem za słaba - trzeba ostro kręcic, ale jest bardziej przewidywalna, 350tka czasem ptorafi zaskoczyc agresorem. podobno amatorom to nie na ręke.
na SM 250 i 350 to ostre zarzynanie silnika, wiadomo że 350tka lepsza w tym wypadku... ale to i tak kawałek prostej i bedzie tylko samo odcięcie wiec z kosztami trzeba sie bedzie liczyc
Tak jak napisałem, jezlei chodzi o SM to w grę wchodzi tor typu Stary Kisielin czy Radom, tam jest tylko jedna prosta (gdzie max robilem ja na 3 biegu motocykla sportowego 400 cm3) a tak to same winkle, więc sie o to nie martwię. Tor max techniczny.
Miałeś okazje jeździc obydwoma sprzetami?
henio12323
Wysłany: Pią 18:55, 24 Mar 2017
Temat postu:
ciezka taka dywagacja. po suzuki DRZ 400 to nawet ktm 125 bedzie dla ciebie ogromnym postępem
250 jest słabsza od 350 - czy duzo ? a jest jakas jednostka która mierzy durzość ?
ciezko mówic - generalnie klasa 250 i 350 ma wspólny charakter pracy silnika - jest narwana szybko sie wkręca. 250tka bywa czasem za słaba - trzeba ostro kręcic, ale jest bardziej przewidywalna, 350tka czasem ptorafi zaskoczyc agresorem. podobno amatorom to nie na ręke.
na SM 250 i 350 to ostre zarzynanie silnika, wiadomo że 350tka lepsza w tym wypadku... ale to i tak kawałek prostej i bedzie tylko samo odcięcie wiec z kosztami trzeba sie bedzie liczyc
bandyta
Wysłany: Pią 15:24, 24 Mar 2017
Temat postu:
mumek426 napisał:
przesiadłem się z 250 na 350, tylko że ja cały czas po lesie i w górach jeżdżę,tak że technika jazdy i styl jest dużo inny. Ale co do mojego stylu to 350 jest dużo mocniejsza,szybsza,waga jest podobna ,techniczne podjazdy lepiej mi się jeździło na 250,na torze mx lepsza była 350..ze względu że była trochę mocniejsza.Jeśli masz zamiar jeździć na super moto to wybrał bym 350.
CHOLERA WLAZŁEM PRZEZ PRZYPADEK JAKO GOSĆ W POPRZEDNIEJ WIADOMOSCI, WIEC WYSYŁAM JESZCZE RAZ
"no właśnie sie obawiam czy dla mnei nie za mocna?
Duzo mocniejsza w dolnym zakresie obrotow niz 250?
Na SM tylko czasami jak pojade ze sportem na tory cartingowe typu: Stary Kisielin czy Radom, wiec nie raczej wlasnie MX. Chyba, że zalapie duzo kontuzji to pozostanie enduro (poki co naprawiam KOLANO)
Gość
Wysłany: Pią 15:22, 24 Mar 2017
Temat postu:
mumek426 napisał:
przesiadłem się z 250 na 350, tylko że ja cały czas po lesie i w górach jeżdżę,tak że technika jazdy i styl jest dużo inny. Ale co do mojego stylu to 350 jest dużo mocniejsza,szybsza,waga jest podobna ,techniczne podjazdy lepiej mi się jeździło na 250,na torze mx lepsza była 350..ze względu że była trochę mocniejsza.Jeśli masz zamiar jeździć na super moto to wybrał bym 350.
no właśnie sie obawiam czy dla mnei nie za mocna?
Duzo mocniejsza w dolnym zakresie obrotow niz 250?
Na SM tylko czasami jak pojade ze sportem na tory cartingowe typu: Stary Kisielin czy Radom, wiec nie raczej wlasnie MX. Chyba, że zalapie duzo kontuzji to pozostanie enduro
(poki co naprawiam kolano)
mumek426
Wysłany: Pią 14:30, 24 Mar 2017
Temat postu:
przesiadłem się z 250 na 350, tylko że ja cały czas po lesie i w górach jeżdżę,tak że technika jazdy i styl jest dużo inny. Ale co do mojego stylu to 350 jest dużo mocniejsza,szybsza,waga jest podobna ,techniczne podjazdy lepiej mi się jeździło na 250,na torze mx lepsza była 350..ze względu że była trochę mocniejsza.Jeśli masz zamiar jeździć na super moto to wybrał bym 350.
bandyta
Wysłany: Pią 9:13, 24 Mar 2017
Temat postu: KTM EXC-F 250 VS EXC-F 350 - prośba o radę
Witam wszytskich,
śledzę forum od jakiegoś czasu, przeglądam opinie, wypowiedzi, czytam testy na róznych stronach... i dalej nie wiem, który sprzet wybrać.
Prosiłbym o opinie ludzi, którzy mieli okazje przejechać się tymi sprzętami (jak w temacie).
Sprzęt bedę póki co użytkował na torze (tam szlifuje swoja technikę) i pewnie głównie tam, czasem wrzuce na niego koła SM i potrenuje na torach cartingowych. Raczej poki co nie wybieram sie gdzies nim po lasach bo mnei to po prostu nie kreci
Dlaczego mysle nad ktoryms EXC-f'em? Ano dlatego, ze gdy go kupie na fakture jestem w stanie odliczyc sobie podatki i cieszyc sie nowym sprzetem (w niewiele tanszej cenie mialbym np rocznego SX-f'a 250- tutaj nie odliczam podatkow). Poza kosztami zakup, od EXC-F'a odliczam sobie podatki za naprawy itd, więc to dość przekonywujące
Moje pytanie brzmi:
- czy EXC-f 350 nie jest za mocny na szlifowanie techniki jazdy MX? pomimo ustawienia w nim dwoch map?
- czy rzeczywiscie duza jest roznica miedzy EXC-F 250 a EXC-F 350?
Nie chce kupowac motocykla i wjezdzac sie w niego niewiadomo ile bo sie okaze, ze zbyt mocno zbiera od dolu i az tyle nie wybacza niz jego mniejszy pojemnosciowo brat
Aktualnie jedzilem DRZ 400S po torze (w sumie pol roku), ale sprzet ten jest troche za ciezki
Nie mam jakiegos duzego doswiadczenia w sportach MX/enduro. Wywodze sie ze sportowych motocykli a to jest inna technika jazdy.
Głównie chodzi mi. szlifowanie techniki jazdy a nie odkrecanie faji na prostej - tak kazdy potrafi
Będe wdzieczny za merytoryczne wypowiedzi forumowiczów ktorzy mieli okazje jezdzci obydwoma sprzetami
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin