Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
Serwis
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
henio12323
Wysłany: Śro 16:59, 04 Sty 2017
Temat postu:
Wpisz sobie w google. Ew uderz na pw
MatiEXC
Wysłany: Wto 21:28, 03 Sty 2017
Temat postu:
henio12323 napisał:
.. oring mod pomaga.
A co to dokladnie jest ?
henio12323
Wysłany: Wto 20:57, 03 Sty 2017
Temat postu:
a ja nie protestuje, delikatny nadmiar paliwa skutecznie ogranicza przegrzewanie silnika. jeszcze ktoś sobie spokojnie lata to pół biedy. ale w wąwozach, przy katowaniu w miejscu, bez nieco wzbogaconej mieszanki gotował mi sie co chwila.
wtrysk teoretycznie im dłuzszy tym lepszy, chyba że moto "czka" po dodaniu gazu szybko, wtedy zwykle problem jest w za duzym dotrysku i zmniejszenie albo oring mod pomaga.
żółf
Wysłany: Wto 20:31, 03 Sty 2017
Temat postu:
amek721 napisał:
henio12323 napisał:
w tym silniku/gaźniku lepiej jak swieca jest jednak czarnawa/ brunatna. wiec ma za ubogo. tak czy siak do regulacji
protestuje. Najlepszą mieszanką dla każdego silnika jest mieszanka stechiometryczna, świeca po takiej mieszance ma jasnobrązowy kolor.
Wszystko się zgadza, tyle że w teorii. Silnik motocykla pracuje w różnych warunkach pod różnym obciążeniem, a gaźnik nawet tak zaawansowany jak fcr nie jest w stanie zrobić idealnej mieszanki w każdych warunkach, więc z dwojga złego...
MatiEXC
Wysłany: Wto 20:28, 03 Sty 2017
Temat postu:
henio, czyli śrubę na dole gaźnika nalezy wkręcić ? Zapomnialem powiedziec że moto to husa te 450 06', ale gaźnik ten sam co w exc 450. Ustawiał ktoś z was pompke przyśpieszająca ? na ile sekund tak mniej więcej ?
amek721
Wysłany: Wto 20:22, 03 Sty 2017
Temat postu:
henio12323 napisał:
w tym silniku/gaźniku lepiej jak swieca jest jednak czarnawa/ brunatna. wiec ma za ubogo. tak czy siak do regulacji
protestuje. Najlepszą mieszanką dla każdego silnika jest mieszanka stechiometryczna, świeca po takiej mieszance ma jasnobrązowy kolor.
henio12323
Wysłany: Wto 20:16, 03 Sty 2017
Temat postu:
w tym silniku/gaźniku lepiej jak swieca jest jednak czarnawa/ brunatna. wiec ma za ubogo. tak czy siak do regulacji
MatiEXC
Wysłany: Wto 19:35, 03 Sty 2017
Temat postu: Gaznik fcr 41 mx
Pytanie takie moze z innej beczki ale, czy po skroceniu wydechu o okolo 10 cm bedzie wymagana regulacja gaźnika ? oraz pytanie ponieważ pojezdzilem okolo 30 minut i chciałem sprawdzic stan swiecy, ma ona bardzo jasny szary kolor, czy to świadczy o tym ze moto ma za uboga mieszankę ? dodam że trochę szybko się grzeje na -5 stopniowym mrozie gdy pochodzilo 2-3 min na wolnych to juz cylinder jak i chlodnice byly dość bardzo gorące, czy to normalne ? Jest to moj pierwszy 4-pak dlatego nie orientuje sie dobrze w tym temacie.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin