Autor |
Wiadomość |
kubik444 |
Wysłany: Pią 16:18, 27 Kwi 2012 Temat postu: |
|
no dobra mój ojciec mi to zrobi i po problemie  |
|
 |
henio12323 |
Wysłany: Pią 8:29, 27 Kwi 2012 Temat postu: |
|
regulacja gaźnika to koszt 40 zł... w dobrym serwisie. zagadasz z mechanikiem to ci przy tobie zrobi regulacje i powie co i jak i Cie nauczy... i bedziesz miał sprzęt do jazdy, a nie że stoi tyle czasu bo nie potrafisz gaźnikiem sie zajać  |
|
 |
Czepek |
Wysłany: Czw 22:06, 26 Kwi 2012 Temat postu: |
|
regulacja za 2 stówy, dobry biznes
jak mi wyslesz to ci wyczyszcze i ustawie wg serwisowki za piwo.
pozdro |
|
 |
kubik444 |
Wysłany: Czw 21:55, 26 Kwi 2012 Temat postu: |
|
zaworek - kranik jeden hu* ... a moto jak nie chodziło tak chodzi... trzeba tylko wyregulować gaźnik mam nadzieje a nie do mechanika bo by mnie skasował z 200 zl ...a w dodatku sam się uczę ... |
|
 |
henio12323 |
Wysłany: Czw 21:45, 26 Kwi 2012 Temat postu: |
|
jaki zaworek ? kranik... powiem ci tak - oddaj moto do mechanika 4 strony bezsensownych wypowiedzi i moto jak nie działało tak nie działa. krótko i na temat - gaźnik wyczysc tak jak i filtr powietrza, sprawdź membranki ( zawór dolotowy, króciec ssacy ) membranki musza przylegać ładnie. gaxnik wyreguluj zgodnie z serwisówką, a po odpaleniu reguluj konkretnie pod swoje moto. jeżeli masz jakis wiekszy tuning robiony ( zmieniana głowica wydech , króciec itp ) skonsultuj najlepiej ustawianie gaxnika z kims kto sie zna. podczas czyszczenia gaźnika sprawdź czy dysze są w fabrycznych rozmiarach ( chyba że masz włąsnie jakis tuning to wtedy moga rozmiary byc inne) jezeli nie umiesz jakiejs z powyzszych rzeczy zrobic/ sprawdzić oddaj do fachowca bo sam mozesz sobie uszkodzic sprzęt. |
|
 |
kubik444 |
Wysłany: Czw 21:22, 26 Kwi 2012 Temat postu: |
|
barek253
jak się obniża iglice ? mi chodzi o proporcje mieszanki ile oleju i ile benzyny.. a ja chyba zajarzyłem o co chodzi jak przekręcę zaworek na otwarty to chodzi 2 minuty ... a jak przekręcę zaworek na rezerwę to ktm-ka chodzi tylko się dławi ... wiec za dożo paliwa dostaje czy co ? jak dodam nagle gazu to się muli i chce gasnąc jaka to przyczyna ...? |
|
 |
barek253 |
Wysłany: Czw 17:35, 26 Kwi 2012 Temat postu: |
|
proporcja?czego?
zmniejszasz ilosc paliwa poprzez obniżenie iglicy. |
|
 |
kubik444 |
Wysłany: Czw 17:20, 26 Kwi 2012 Temat postu: |
|
tak zrobię tylko wyjeżdżę paliwo... a jaka proporcje ? |
|
 |
Asteros2012 |
Wysłany: Czw 16:26, 26 Kwi 2012 Temat postu: |
|
spróbuj zmniejszyć ilość paliwa w mieszance |
|
 |
kubik444 |
Wysłany: Czw 16:21, 26 Kwi 2012 Temat postu: |
|
dzisiaj poruszałem gaźnik odkręciłem kranik i wg czyściłem wszystko co moglem i narazie chodzi tylko się dławi czasami i strzela z wydechu niekiedy odpali i jeździ a niekiedy wgl...:/
zobaczymy ile pojeździ:D dzięki za wszystko chłopaki jesteście zajebiści jakby coś się działo to bd pisał..a co robić jak się dławi? |
|
 |
jess34 |
Wysłany: Czw 7:58, 26 Kwi 2012 Temat postu: |
|
to co już pożartować nie można |
|
 |
Asteros2012 |
Wysłany: Śro 21:53, 25 Kwi 2012 Temat postu: |
|
-słabe odpowietrzanie zbiornika
-zapchany kranik/gaźnik czyli ogólny dopływ paliwa
Paliwo ma gdzieś problemy z przepływem i przedmuchasz trochę paliwa a dalej nie ma siły zaciągnąć
Sprawdzałeś zaworek zamykający dopływ paliwa i pływaki czy to wszystko działa jak należy czyli gdy pływaki są w górze, zaworek jest zamknięty to nie ma przepływu a jak pływaki są opuszczone, zaworek jest otwarty to powinien być przepływ. |
|
 |
kubik444 |
Wysłany: Śro 21:36, 25 Kwi 2012 Temat postu: |
|
jess34
nie wtrącaj się jak dorośli rozmawiają... |
|
 |
jess34 |
Wysłany: Śro 21:21, 25 Kwi 2012 Temat postu: lc2 |
|
może źle dmuchasz........ pozdrawiam |
|
 |
kubik444 |
Wysłany: Śro 21:11, 25 Kwi 2012 Temat postu: |
|
sprawa wygląda teraz tak ..jak nadmucham zbiornik paliwa i zrobię ciśnienie to gdzieś syczy i ciśnienie schodzi z baku ...jak tak zrobię to ktm odpali i pochodzi parę sekund jak nie nadmucham to nie chodzi i nawet nie odpali ... wiec co robić? co jest grane? pomocy.. |
|
 |