Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
Serwis
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
henio12323
Wysłany: Wto 7:57, 20 Gru 2016
Temat postu:
a ja polecam wziac serwisówke w dłon tam jest nawet podana wartosc otwarcia przepustnicy
żółf
Wysłany: Wto 0:18, 20 Gru 2016
Temat postu:
Tak, przepustnica powinna być lekko uchylona. Ustawienie śruby nie ma dużego znaczenia dla odpalania
ziolkowski88
Wysłany: Pon 22:13, 19 Gru 2016
Temat postu:
żółf napisał:
Sam piszesz, że luz zaworowy nie sprawdzony, to na co czekasz?
Z powodu tego, że stało się to bezpośrednio po moich działaniach, błędu szukałem w tym co ruszałem. Dlatego na chwilę obecną nie sprawdzałem luzu.
żółf napisał:
Prawdopodobnie źle gaźnik wyczyściłeś. Zostawiłeś korpus tak? Jeżeli tak to lipa na maxa, zrób to porządnie, albo daj komuś do zrobienia
Racja. Przy najbliższej wolnej chwili rozbiorę go jeszcze raz.
paw680 napisał:
Sprawdź czy na pewno w dobrą stronę założyłeś przepustnicę.
Dobrze jest założona
Mam jeszcze pytanie pomocnicze.
Jak powinna być ustawiona śruba wolnych obrotów do pierwszego uruchomienia? Lub Czy dobrze myślę, że gdy wolne obroty są ustawione prawidłowo to przepustnica jest lekko uchylona?
paw680
Wysłany: Pon 21:49, 19 Gru 2016
Temat postu:
Sprawdź czy na pewno w dobrą stronę założyłeś przepustnicę.
żółf
Wysłany: Pon 19:04, 19 Gru 2016
Temat postu:
Sam piszesz, że luz zaworowy nie sprawdzony, to na co czekasz?
Prawdopodobnie źle gaźnik wyczyściłeś. Zostawiłeś korpus tak? Jeżeli tak to lipa na maxa, zrób to porządnie, albo daj komuś do zrobienia
ziolkowski88
Wysłany: Pon 16:34, 19 Gru 2016
Temat postu: 525 EXC | Nie odpala po czyszczeniu gaźnika
Witam.
Jest to mój pierwszy temat na tym forum. Do tej pory w ewentualnych trudnościach radziłem sobie przeszukując Wasze lub inne fora.
Jednak tym razem nie mogę dać sobie rady.
Fundator problemu to 525 EXC z 2003r.
Objaw był taki, że wolne obroty utrzymywał na różnym poziomie. Raz były odpowiednie a raz za wysokie. Nie falowały tylko po odpuszczeniu różnie się stabilizowały. Raz odpowiednio raz za wysoko.
Gaźnik Keihin FCR-MX 39 3900B
Wyciągnąłem i rozebrałem gaźnik (tylko dół i górę). Wyciągnąłem przepustnice. Rolki i całą reszta ok.
Wykręciłem i wyczyściłem dysze oraz zaworek iglicowy i jego sitko.
Dysze z numerami jak w oryginale:
Main Jet: 178
Idling Jet: 42
Starting Jet: 85
Z tym, że wg serwisówki iglice powinienem mieć OBDVT a mam OBDTN
Poziom paliwa ustawiony na 9mm
Śruba mieszanki wykręcona o 1,25 obrotu. Przed rozebraniem gaźnika była wykręcona tylko o 3/4 obrotu.
Dodatkowo podczas rozbierania okazało się, że przewód powietrzny przychodzący do gaźnika z prawej strony (wg mnie jest to odma, choć pewien nie jestem) był całkowicie zagięty (brak przepustowości) - wyprostowałem go.
Poskładałem to wszystko i silnik nie chce zagadać. Próbowałem na różne sposoby. Regulując śrubę mieszanki tak jak była wcześniej i tak jak mówi serwisówka, zaciskałem ten przewód powietrzny. Ze ssaniem i bez.
Wcześniej zimny czy ciepły odpalał od pierwszego kopnięcia.
Iskra jest, po kilku próbach odpalenia go ze ssaniem świeca jest tylko lekko pokryta paliwem. Dla pewności świecę założyłem nową.
Próbowałem z podawaniem paliwa bezpośrednio na tłok oraz w gaźnik w otwór po przewodzie powietrznym.
Za każdym razem zero reakcji
Dodam tylko, że ściągałem prawy dekiel silnika (ten pod którym kryje się sprzęgło) bo wymieniałem uszczelkę.
Odkręciłem też na chwilę cewkę zapłonową (podmieniałem tam śrubki). Sprawdzałem po tym instalację w obrębie cewki ale wszystko zdaje się być ok.
Sprężanie nie sprawdzane - choć czuję że jakieś jest.
Luz zaworowy też nie sprawdzany.
Jakieś sugestie?
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin