Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
SX
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
MiSzorSX
Wysłany: Pią 22:18, 18 Lis 2016
Temat postu:
Tego się obawiałem :/ Drugi raz w życiu bede silnik rozbierał i się cykam troche. To mój pierwszy motocykl. Wcześniej był skuter. A rodzice pwenie będa gadać że jak chodzi to niech chodzi a nie kombinowac będe xD
henio12323
Wysłany: Pią 22:12, 18 Lis 2016
Temat postu:
czyli pewnie sie bez rozbierania nie obejdzie. warto by to zrobic. koszt uszczelki pod cylinder to raptem z 10 zł. rozbierz, wyszoruj bo na pewno masz zawalony zawór, poprzeglądaj jak to wygląda powymieniaj co po trzeba i bedzie chodził dobrze
MiSzorSX
Wysłany: Pią 21:54, 18 Lis 2016
Temat postu:
Dobra dzieki. A czy te kilka elementów da się wymienić bez ściagania cylka ?
Bo jazda teraz wygląda tak że fajnie ciagnie z dołu że jakbym usiadł z tyłu i szarpnoł to moze na koło by poszedł na średnich bardzo powoli wzrasta i wysokie sa lekko mocniejsze od niskich. Ale wcześniej był otwarty ciągle tak myśle bo gdy zajżałem przez okienko po lewej stronie ta blaszka z znaczkiem była krzywo i gdzieś nie totalnie w swoim miejscu
żółf
Wysłany: Pią 19:12, 18 Lis 2016
Temat postu:
Więc się staraj, każdy problem opisuj w oddzielnym akapicie i staraj się jak najlepiej zobrazować sytuację.
Czyli teraz masz działający zawór (zakładam, że poprzednio był cały czas otwarty) i na gaźniku przestawioną iglicę o ząbek. W takim wypadku gaźnik na razie zostawiłbym w spokoju i zajął się zaworem
W serwisówce masz dokładnie opisane w jaki sposób go regulować i tym musisz się zająć, tak żeby otwierał się wcześniej, każde pół obrotu potrafi zrobić różnicę. Jeżeli to nie pomoże to przyjrzałbym się napędowi zaworu, bo lubi tam się zużyć kilka elementów i może być tak, że raz chodzi a raz nie, wtedy na postoju patrzysz na znaki i niby gra, a w trakcie jazdy lipa.
MiSzorSX
Wysłany: Pią 19:03, 18 Lis 2016
Temat postu:
A wiec tak. Zawór był brzydko mówiąc porozpierdalalny ale wszystkie częsci z zewnątrz były. Wyczyściłem poskręcałem za pomocą schematu i silikon dałem tylko na tej pokrywie od zewnątrz. Żeby nie było przedmuchów. W gaźniku tylko śrubki i na iglicy przestawiłem. Był przed ostatni ząbek a dałem na środkowy bo na 2 od góry było nie tak. Wczesniej membrana mocno odstawała wiec tez zrobiłem. Miałem go rozebranego wiec się wziołem za wszytko
ZAwó działa bo dzisiaj go zaczołem regulować ale zabrakło paliwa xd Zawór sie nie rusza ale w momencie mocno dodania gazu już schodzi w dół. Wiem pisze bardzo chaotycznie i dlatego zawsze mało osób mi pomaga :/
żółf
Wysłany: Pią 17:50, 18 Lis 2016
Temat postu:
Dobrze byłoby gdybyś postarał pisać się jaśniej
Pierwsza sprawa, to ten biały dym, dopóki porządnie nie przegonisz sprzęta po odpaleniu, to nie ma co się martwić dymem, jeżeli na rozgrzanym silniku też bardzo mocno kopci, możesz szukać problemu
Zrobiłeś błąd, że zacząłeś regulować wszystko na raz. Jeżeli tykasz gaźnik, to nie zawór i odwrotnie, bo jak się zacznie wszystkim kręcić, to potem trudno jest dość czemu jest gorzej jak było.
Niepokoi mnie ten silikon na zaworze, gdzie Ty go dałeś? Czy ten zawór w ogóle działa? Rozbierałeś i czyściłeś, bo jak jest za dużo nagaru to będzie się przycinał.
Co robiłeś z gaźnikiem? Wymieniałeś dysze? Z jakich na jakie?
Nie chcę wyprzedzać faktów, bo mogę się mylić, ale mam wrażenie że powinieneś wziąć się za porządny serwis od podstaw, a za strojenie zostawić sobie jak wszystko będzie hulało tip top
MiSzorSX
Wysłany: Pią 16:21, 18 Lis 2016
Temat postu: Regulacja
Witam
Mam ktm sx 125 2000. wymieniłem olej w skrzyni (tak na marginesie). Gaźnik wyregulowywałem chyba całkiem spoko ale muszę to zrobić jeszcze raz bo przy pierwszym odpalaniu leciał biały dym. Odrazu pomyślałem o uszczelce pod głowicą. dodam że wcześniej dolałem trochę płynu do chłodnicy ale raczej za dużo i trochę wyrzuciło. Po drugie wcześniej zawór wydechowy był ciągle otwarty. Teraz go poskręcałem i trochę dałem miejscami silikonu dla pewności. Wydaje mi sie że to on się przepalił. Ale zauważyłem że polepszyły się dolne obroty lecz środkowe nagle straszne słabe się zrobiły. Rezo nie zrywa rąk jak wcześniej. Regulowałem to środek się polepszył ale nadal nie wiem co z rezo. Trochę sie rozpisałem ale wolałem napisać wszytko
A więc ma ktoś jakieś pomysł ?
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin