Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
EXC
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
henio12323
Wysłany: Wto 19:54, 22 Lis 2011
Temat postu:
zalezy gdzie
na asfalcie jednak czasem mi brakuje kilku dodatkowych koni, to samo na traskach CC, choc do turystycznej jazdy jest wystarczający. na torze z kolei EXC słabo sie prowadzi, nie wiem co ma innego w stosunku do SX, ale SXem moge ciasniej brac zakręty, ogólnie jak by bardziej reagował na skręt. wiec na torze moje EXC nadgania słabe "sterowanie" odejsciem
i na zawodach na zakręcie wszystkie sety siedziały mi na ogonie, ale po wyjsciu juz tylko jadły piach
czasami tez przydało by sie wbic wyzszy bieg, niz piłowac na nizszym. choc to po częsci zadanie przelozen ;P
GaCek
Wysłany: Wto 19:46, 22 Lis 2011
Temat postu:
Henio tak z ciekawości zapytam. Bez problemy ogarniasz seryjne 525, czyli czy potrafisz wykorzystać pełną moc 525??
KristofSX
Wysłany: Wto 17:25, 22 Lis 2011
Temat postu:
henio12323 napisał:
tzn niby tak wychodzi jak ktos ma kase w złotówkach
ja mam kase w funtach i zarabiałem jak była po blisko 4.50 wiec taki przelicznik stosuje ;P
ahh hehe dobre
no to zdecydowanie sie opłaca
henio12323
Wysłany: Wto 17:22, 22 Lis 2011
Temat postu:
tzn niby tak wychodzi jak ktos ma kase w złotówkach
ja mam kase w funtach i zarabiałem jak była po blisko 4.50 wiec taki przelicznik stosuje ;P
KristofSX
Wysłany: Wto 12:12, 22 Lis 2011
Temat postu:
2200pln? £509 x 5.13 = 2600pln (2650 z przesyłką), w sumie i tak niezła cena
Czepek
Wysłany: Pon 21:46, 21 Lis 2011
Temat postu:
Ja bym zostawił serię.
henio, zobacz skrzynkę. wysłałem Ci wiadomość
henio12323
Wysłany: Pon 21:06, 21 Lis 2011
Temat postu: KTM 525 -> 540 ?
musze wymienic tłok i cylek, kolega Wójo polecił zestaw 540 ;D znalazłem okazyjnie zestaw w UK
http://www.ktm4u.co.uk/?pi=173301&i=173301&f=0&p=1&s=&Option%201=&Option%202=&Quantity=5
co o tym myslicie ? miał ktos z tym doczynienia ? wychodzi 2200 zł. w serwisie ktma za oryginał tłok i cylek ( bez uszczelek) za 2300 mam. wiec praktycznie bardziej mi sie to opłaca. mialem taki plan żeby kupic to i wsadzic 2 uszczelki pod głowicą, albo poszukac jednej grubszej żeby nieco rozpręzyć komore spręzania - moc i tak wzrosnie, ale spadnie dodatkowe obciązenie wału - tak przynajmniej robi kumpel przy tuningu chinskich skuterków - cylinder 80, 2 uszczelki pod głowice spada kompresja a moc wzrasta i tak. bałem sie o rozrząd ale oryginalny łancuszek iwisa i tak jest na tyle luźny ze na napinaczu zostaje z 4-5 zabków. ( a pozostaje z 10 których sie nie uzywa xd ) . co o tym pomysle myślicie ?
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin