Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
EXC
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
henio12323
Wysłany: Pon 19:55, 09 Sty 2017
Temat postu:
rozbierz i sprawdź. rzeczywiscie moze mi sie powaliło i nie chodziło o 8 tylko o 9. ja miałem 9 w ktmie i chodziło jednym paluszkiem.
ewentualnie mozna poszukać z jakiejs trialówki, detal jest tanszy niz nowy oryginał tylko pewnie nie w polsce
picolo
Wysłany: Pon 17:38, 09 Sty 2017
Temat postu:
Koleżka ma brembo wysprzęglik w rfs, takiego trafił jak zniszczył swojego, różnicy wzgledem magury raczej nie ma.
Czyli co jest sens szukać mniejszego od 9 czy to nie do zdobycia?
Zaczynam podejrzewać, że może to coś w sprzęgle jest zwichrowane od ciurania.
henio12323
Wysłany: Pon 8:01, 09 Sty 2017
Temat postu:
nowsze brembo tez sąduze. kumpel ostatnio sobie zamontował. to praktycznie to samo co na starym wyszło. ciekawe jakby jeszcze podmienic wysprzęglik na brembo ale wątpie że to cos pomoże
picolo
Wysłany: Nie 21:52, 08 Sty 2017
Temat postu:
To nie problem, bo od dawna mam lany dot i dostosowane uszczelnienia wysprzęglika.
krzysiek919
Wysłany: Nie 20:56, 08 Sty 2017
Temat postu:
nowsze pompy sa na dot 4 a ty masz w rfs płyn magura albo lhm [czy jakoś tam ]
picolo
Wysłany: Nie 20:40, 08 Sty 2017
Temat postu:
henio z tego co widze to 9.0
http://ktmsklep.pl/schemat/61532/handlebar-instruments-85-sx#schemes_controls
Jeszcze pytanie, próbował ktoś podłaczyć do rfs pompe nowszego typu?
np tą:
http://ktmsklep.pl/schemat/18106/kierownica-i-osprzet#schemes_controls
Po pierwsze te po 2011 są tańsze o 2 stówy po drugie znam działanie tej pompy na żywo i to spełnia moje oczekiwania w 100% w nowszych sprzętach. Tyle, że do nowszych pomp nie piszą w katalogach średnic tłoczyska i teraz nie wiedomo co tam jest i czy samą pompą da się coś ugrać... Czy to kwestia całego mechanizmu pompy/wysprzęglika/sprzęgła.
donPedro
Wysłany: Nie 18:58, 08 Sty 2017
Temat postu:
mam 10 brenbo na zbyciu jak ktos szuka
henio12323
Wysłany: Nie 18:45, 08 Sty 2017
Temat postu:
np w ktmach 85 SX tam sżły chyba 8mki
picolo
Wysłany: Nie 11:41, 08 Sty 2017
Temat postu:
Siema, wracam do tematu. Tłoczek jaki u mnie siedzi to 9,5mm. Patrzyłem na te magury dostępne np tu:
http://2011.olekmotocykle.pl/download/s/sprzegla_hydrauliczne_magura.pdf
i wychodzi mi, że do żadnego ktm (ale i japoni) nie idzie mniejsza pompa sprzęgła niż 9.0, co o tym myśleć? Gdzie były te mniejsze pompy montowane?
picolo
Wysłany: Czw 19:32, 27 Paź 2016
Temat postu:
Panowie, nie miałęm czasu ostatnio rozebrać, zobaczyć... Dziś już nie ma sensu bo potrzebuje moto na weekend, jakby coś było nie tak nie ogarne części w takim czasie. Wrócimy do tematu w poniedziałek
pzdr
StianEXC
Wysłany: Pon 23:02, 24 Paź 2016
Temat postu:
ameryki nie odkryję, ale pamietam jak do bety wsadziliśmy zestaw naprawczy pompy sprzęgła (130zł) i chodziło całkiem inaczej i lepiej.
henio12323
Wysłany: Pon 22:02, 24 Paź 2016
Temat postu:
zdejmij tłoczek ( wystarczy sciągnąc segera) i zmierz suwmiarką i bedzie wszystko jasne
mniejszy tłoczek w zupełnosci da rade wysprzeglic. tylko troszke dłuzsza jest droga klamki - ale w enduro to jest na plus bo sprzegło bedzie duzo lepiej dozowalne.
i spokojnie mozna kupic pompy mniejsze, ale po necie duzo tego nie ma. w serwisie dostepne spoko, ale cena robi swoje ;D
Kajtek DBL
Wysłany: Pon 22:00, 24 Paź 2016
Temat postu:
Chłopaki ode mnie w 525sx i 450exc mają pompy 9.0 i chodzi wszystko ok
picolo
Wysłany: Pon 21:26, 24 Paź 2016
Temat postu:
Patrzyłem wyszła mi wogóle komedia... Nie ma żadnych ktm'owych oznaczeń typu 10, 9,5.... Jest za to 2507, myślałem oco chodzi i wyszło mi, że jest to zupełnie inna pompa niż magura, ktoś dał tylko klapke magury a cała pompa jest z bety po numerze tak wychodzi, pewnie ktoś wrzucił co było akurat do kupienia. Jest firmy AJP i nie wiadmo nic więcej, jaki tłoczek, jakie bebechy i gdzie części do tego
I teraz co? Da się określić średnice tego tłoczka po rozebraniu tam od strony klamki, ewentualenie, ocenie tam stan elementów, czy tego nie widać gołym okiem?
I następna rzecz, patrzyłem pompy po internecie to widze na razie tylko magury 10 i 9,5 żadnych mniejszych, gdzie one były montowane lub gdzie je wogóle można kupić? I ostatnia zagwozdka.... Czy taka pompa z mniejszym tłoczkiem będzie normalnie wysprzęglać w 450 4t, w sensie czy ma to jakieś ujemne korzyści względem normalnej?
Kajtek DBL
Wysłany: Pon 21:09, 24 Paź 2016
Temat postu:
U mnie też 9.5, stary model i chodzi bardzo bardzo leciutko. Zależy jaki stan pompy, oringów, płynu, popychacza, sprężyn sprzeglowych. Czasem dobra pompa nie pomoże jak coś innego siedzi.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin