Autor |
Wiadomość |
Asteros2012 |
Wysłany: Nie 21:02, 13 Lis 2011 Temat postu: |
|
To tak zwana prowizorka na czas dopóki regulator nie dojdzie.
aku jest od starej wkrętaki i nie starcza nawet na 3km
Walczyłem z moto przez tydzień by w weekend wyjechać i nie miałem oświetlenia to wstawiłem aku na zasilanie świateł i po problemie : p wsadziłem go do gasboxu
Dzisiaj dopiero pierwszy raz sie nim przejechałem i powiem jedno szatańska maszynka nie zawiódł ale dźwignie zmiany biegów zjechałem, olej mi wyciekł i łożyska w kole do wymiany
To moje pierwsze moto ;] |
|
|
Czepek |
Wysłany: Nie 15:35, 13 Lis 2011 Temat postu: |
|
gdzie schowałeś aku i po co Ci on ? |
|
|
Asteros2012 |
Wysłany: Sob 23:20, 12 Lis 2011 Temat postu: |
|
Wystarczy fabryczny(w moim przypadku zamiennik) regulatora z ktm'a? bo właśnie z nim mam problemy(miganie lub całkowite gaśnięcie świateł na niskich obrotach)
Fabrycznie jest tak ze wychodzą 2 kable od alternatora które podpina się do regulatora i z niego wychodzą 2 kable jeden na masę drugi + i bezpośrednio z nich zasilane są światła itp bo aku w exc 125 go nie ma
Zadałem pytanie na które odpowiedział bym sobie sam gdybym nad nim bardziej pomyślał ale z powodu że z tym regulatorem ciągle były problemy od razu go skreśliłem
Dzięki za szybką odpowiedź żal mi siebie samego ;d |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Sob 22:02, 12 Lis 2011 Temat postu: |
|
masz kilka cewek w moto. jedna odpowiada za elektyke czyli ładowanie aku, podtrzymywanie swiateł itp. idą kable, które idą do regulatora i zarazem prostownika. i dalej wychodzą pod aku. wystarczy tylko regulator. chyba że masz zapłon z SXa wtedy nie podepniesz swiateł. co do schematu sciagnij sobie serwisówke z neta pod koniec masz calutki układ rozrysowany |
|
|
Asteros2012 |
Wysłany: Sob 18:49, 12 Lis 2011 Temat postu: EXC 2t z alternatora+reg na alternator+aku |
|
Witam, mam exc 125 2000r który oświetlenie ma z alternatora który jest stabilizowany regulatorem. Zrobiłem oświetlenie zasilane z akumulatora.
Potrzebuje informacji jak zrobić ładowanie tego akumulatora tak jak jest to w autach i innych moto z aku. Wiem że potrzeba regulator z przełącznikiem który przełączy na ładowanie gdy alternator bd dawał więcej niż 12V i tu pytanie czy zda to egzamin(nie bd brakowało zasilania na iskre itp) i skąd taki regulator wziąć ? |
|
|