Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
LC4
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Rysiek24
Wysłany: Wto 0:51, 04 Paź 2016
Temat postu:
niestety , glowica , korba i cylinder i tlok sa inne w 620 , na glowicy masz wybitna numeracje , tam jest oznaczenie pojemnosci , ale na tym moja wiedza sie konczy ...pytajna forum LC4 o szczegoly
kombi333
Wysłany: Pon 16:12, 03 Paź 2016
Temat postu: Zmiana cylindra lc4 400 na cylinder od 620
Witam, czy jest jakiś sposób by sprawdzić pojemność bez zdejmowania głowicy?? Mam lc4 620 z 94 roku, w dowodzie mam wpisaną pojemność 609ccm. Gdy przejechałem się lc4 620 z roku 95, stwierdzam że ja mam skuter a nie lc4. Kolegi lc4 przy przełożeniu 15/48 jest szatanem. Mam takie samo przełożenie i u mnie jest tragedia. na pierwszym biegu podnosi a na pozostałych mogę kręcić manetką do końca na asfalcie i tylko przyśpiesza. Dlatego podejrzewam że to jest 400 a nie 600. Czy możliwa jest zamiana cylindra korby i tłoka od 620 do 400? Czy trzeba by było też wymienić głowicę. Gaźnik wiem i na tym kończy się moja wiedza. Czy gra była by warta świeczki?
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin