Autor |
Wiadomość |
krokodylktm |
Wysłany: Nie 11:20, 15 Kwi 2018 Temat postu: |
|
stator Masz uszkodzony
pomierz napięcia w czasie kopania po między czerwonym i czarnym powinno pokazać po wyżej 30V na zakresie prądu zmiennego ... 80% uszkodzeń to awaria czerwonego przewodu w statorze |
|
|
adamsto520 |
Wysłany: Nie 11:09, 15 Kwi 2018 Temat postu: |
|
witam dopinam sie do postu tylko brak iskry lc4 400 kupiłem cewke zaplonowa i dalej nic |
|
|
krokodylktm |
Wysłany: Wto 20:03, 18 Paź 2011 Temat postu: |
|
tak zapali ale bez przyspieszacza będzie tylko na wolnych obrotach chodził.... można pokręcić deklem ... (minimalna zmiana prawie nie istotna ) TM 14-05 niczym nie można zastąpić ... lekki błąd konstrukcyjny bo do LC4 -400 do wysilonego Husaberga i kilku modeli Husqvarny był stosowany ten sam zapłon (w tych rocznikach nie było innych zapłonów o tak dobrych parametrach ).. a to nieznacznie inne silniki ... zrobiłem CDI z 4 mapami do wyboru i można dopasować samemu- czyli dobrać najbardziej odpowiednią do swojego silnika |
|
|
Ciekawy |
Wysłany: Wto 19:45, 18 Paź 2011 Temat postu: |
|
Witam poownie krodylktm a mam pytanie czysto teoretyczne czy na innym module ten silnik tez by zapalil gdyby zamontwac mu np.jakis uniwersalnu CDI?tak zeby tylko bylu takie same napiecia sterujace nim pozdrawiam |
|
|
krokodylktm |
Wysłany: Wto 15:52, 18 Paź 2011 Temat postu: |
|
Witam ..
Mam oryginalny zapasowy .. mogę pożyczyć do testów |
|
|
Ciekawy |
Wysłany: Wto 15:39, 18 Paź 2011 Temat postu: |
|
Witam krokodylktm masz taki zamiennik modulu czy oryginalny?bo za typowego 14-05 chca nadal sporo kasy a moze by dalo rade go zrobic?tylko jak z elementami, moze jakis inny CDI |
|
|
krokodylktm |
Wysłany: Wto 10:29, 18 Paź 2011 Temat postu: |
|
Witam odepnij przewody od CDI i pomierz napięcia w czasie kopania po między czerwonym i czarnym powinno pokazać po wyżej 30V na zakresie prądu zmiennego w mierniku po między czarnym i zielonym kilka Volt ale to nigdy praktycznie nie ulega uszkodzeniu ... 80% uszkodzeń to awaria czerwonego przewodu... jeśli będzie się zgadzało to uszkodzony jest CDI ... tego już nie zmierzysz najlepiej podmienić .. mam takiego na podmiankę |
|
|
Rysiek24 |
Wysłany: Śro 21:59, 28 Wrz 2011 Temat postu: |
|
sprawdz czy dochodzi napiecie do cewkomodulu pod bakiem , awarie sema sa spotykane... zdejmij kolo magnesowe i oblukaj czy magnesy nie popekaly |
|
|
zbyster |
Wysłany: Śro 11:05, 28 Wrz 2011 Temat postu: brak iskry ktm LC4 620 95r |
|
Witam. Ostatnio odstawiłem moto do garaż i normalnie zgasiłem, po 2 godzinach chciałem odpalić jednak bezskutecznie. Odkręciłem świece i niestety nie było iskry, spróbowałem nową świecę i niestety na niej też nie ma iskry. Co to może byĆ? Cewka,moduł? Jak i co mam pomierzyć zeby wiedzieć co jest źłe?
Na cewce
(tej do której wchodzi przewód WN) jest napisane SEM. |
|
|