Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
SX
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
KristofSX
Wysłany: Śro 17:30, 01 Cze 2016
Temat postu:
w taką pogodę powinno się trochę zubożyć mieszankę, mi tez pali bez ssannia, ale przy temp ok 15c tylko ze ssaniem
krzysztof_eM
Wysłany: Śro 17:17, 01 Cze 2016
Temat postu:
Może spróbuj kopnąć bez ssania mi w taką pogodę pali od kopa bez ssania, po kupnie nakopałem się z 15min żeby go odpalić na ssaniu i za ch*ja się nie dało
hacker33
Wysłany: Śro 9:03, 01 Cze 2016
Temat postu:
O ustawienie przepustnicy chodzi mi o jej wysokość.
W manualu jest podana wysokość przepustnicy czy też szparki kiedy jest zamknięta.
Skoro jest iskra to napisałem impulsator lub moduł ponieważ iskra może być podawana nie w tym momencie kiedy trzeba.
Paliwo potrafi się zestarzeć już po 2 miesiącach
Najlepiej zacznij od GMP i rozrządu.
mentor
Wysłany: Wto 13:35, 31 Maj 2016
Temat postu:
hacker33 napisał:
Przychodzi mi do głowy
- źle ustawiony rozrząd, zużyty rozrząd, złe luzy zaworowe
- źle ustawiony gaźnik łącznie z brakiem luzu na linkach i zła wysokość przepustnicy
- błędy przy odpalaniu, kręcenie manetą, zalewanie silnika, złe ssanie użyte, mała pompa w nodze
- stare paliwo
- uszkodzony moduł lub impulsator, zimne luty na przewodzie od impulsatora itd.
- rozrząd jest nowy, ale faktycznie może źle ustawiony, to samo zawory (do weryfikacji)
- przepustnica jest tak ustawiona ze jest pionowo. rolgaz chodzi płynnie odwiniesz na maksa wraca do pozycji 0.
- ssanie po właczeniu trzyma, wcześniej miałem 525 i paliłem go od kopa, więc siłę w nodze mam.
- paliwo hmm zawsze mogę wymienić na inne, ale aż tak stare nie było.
- myślę, że jak by był impulsator albo stator uszkodzony to by nie było iskry. tak miałem w 525 jak mi padł stator to iskry brak.
Enduurowiec
Wysłany: Wto 13:09, 31 Maj 2016
Temat postu:
Sprawdzałeś oporności na statorze?
hacker33
Wysłany: Wto 12:51, 31 Maj 2016
Temat postu:
Przychodzi mi do głowy
- źle ustawiony rozrząd, zużyty rozrząd, złe luzy zaworowe
- źle ustawiony gaźnik łącznie z brakiem luzu na linkach i zła wysokość przepustnicy
- błędy przy odpalaniu, kręcenie manetą, zalewanie silnika, złe ssanie użyte, mała pompa w nodze
- stare paliwo
- uszkodzony moduł lub impulsator, zimne luty na przewodzie od impulsatora itd.
mentor
Wysłany: Wto 12:32, 31 Maj 2016
Temat postu:
Silnik był rozłożony do wglądu części. Tak, żebym mógł obejrzeć głowicę, tłok, korbę itd. Korba, zawory, tłok miały najechane 15 motogodzin. Praktycznie wszystko jak nowe. Elektryka i gaźnik są od tego właśnie silnika. Silnik to SX, 4 biegowa skrzynia biegów.
Silnika nie odpalałem przy gościu, bo wszystkie inne elementy już sprzedał i został tylko silnik.
hacker33
Wysłany: Wto 12:11, 31 Maj 2016
Temat postu:
Koleś złożył do kupy - a ty sprawdziłeś ten silnik? Zrobiłeś w nim jakiś remont? Czy tak jak dostałeś wsadziłeś w ramę?
Czemu silnik był rozebrany? Kupiłeś go w ciemno bez odpalania?
Gaźnik i elektryka jest od tego samego dawcy co silnik czy z innej parafii?
Silnik to SX czy EXC?
Rozrząd dobrze złożony? Gaźnik ustawiony według manuala?
mentor
Wysłany: Wto 8:04, 31 Maj 2016
Temat postu: SX 450 nie odpala.
Cześć.
Przez dłuższy okres składałem sobie kata od ramy do finalnego moto. Są tam różne rocznikowo elementy jeśli chodzi o zawieszenie itd. Silnik to 450 rfs 06rok. Kiedy miałem motocykl na kołach dokupiłem silnik+elektrykę i gaźnik. Silnik podczas zakupu był rozebrany (cała góra). Z chwilą kiedy się zdecydowałem, że biorę koleś go poskładał do kupy i przywiózł mi na chatę. W chwili obecnej motocykl jest kompletny a mimo to mam problem z odpaleniem. Jak sprawdzam czy jest iskra to widać iskrę błękitnego koloru (świeca nówka), świeca mokra od benzyny, kompresja jest taka, że boli mnie noga od kopania. Jedyną rzeczą jaką robiłem przy elektryce to przedłużyłem troszkę przewody od statora i impulsatora bo były trochę krótkie.
Doradzicie coś, co sprawdzić jeszcze? Lub co może być nie tak?
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin