Autor |
Wiadomość |
Gość |
Wysłany: Pon 12:07, 11 Kwi 2016 Temat postu: |
|
Moto już działa okazało się że trzeba było przesunąć o 180 rozrząd dzięki za porady. |
|
|
szaman108 |
Wysłany: Nie 21:45, 10 Kwi 2016 Temat postu: |
|
Jeśli biega o ruch tłoka to na obrót rozrządu(wałków o 360 stopni) przypadają dwa obroty bo liczymy tylko górne położenie tłoka czyli GMP.Jeśli policzysz dolne i górne położenie to wychodzi 4 ale dolne położenie nie jest nam do niczego potrzebne |
|
|
Gość |
Wysłany: Nie 21:27, 10 Kwi 2016 Temat postu: |
|
No właśnie być może założyłem w tej sytuacji co mówisz, bo w sumie na jeden "obrót" krzywek o 360 przypadają 4 ruchy tłoka. Jutro zobaczę jak to jest i najwyżej "zaklinuję" korbę tą śrubą o 180 stopni dalej. |
|
|
szaman108 |
Wysłany: Nie 20:51, 10 Kwi 2016 Temat postu: |
|
Pamiętaj o tym,że to czterotakt i cykl spalania masz co drugi obrót wału.Żebyś nie sprawdzał ustawienia na tak zwanej ,,mijance"Dwa wałki rozrządu czyli DOHC,krzywki muszą być zwrócone ku górze,na odwrót jak w RFS. |
|
|
Gość |
Wysłany: Nie 18:51, 10 Kwi 2016 Temat postu: |
|
Ustawiłem tak żeby śruba blokująca pasowała w dziurę( tam było parę dziur ale takich podłużnych jednak wybrałem takie wcięcie jakby i to mi najbardziej pasowało bo tłok był wtedy prawie na samej górze). Jak zakręciłem śrubę to okazało się że wtedy rozrząd jest zły bo znaki się nie pokrywają. Więc przestawiłem znaki jednak motor dalej nie pali... |
|
|
ciernik |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Nie 17:21, 10 Kwi 2016 Temat postu: |
|
ustaw wał żeby było widac to wcięcie w wale - i wkręc srube blokujacą. i wtedy sprawdź znaki na wałkach dopiero. jak sie bedzie zgadzało, to nie jest to kwestia ustawienia rozrządu |
|
|
Pawel96 |
Wysłany: Nie 17:19, 10 Kwi 2016 Temat postu: |
|
Rozumiem. Tylko co teraz zrobić, ściągnąć łańcuszek jak zawory są na znakach poustawiane, potem zablokować tą śrubę tak żeby w otwór weszła założyć łańcuszek i śrubę odkręci dobrze myślę? A i czy ten tłok to ma być w najwyższym możliwym położeniu czy nie podczas montażu oczywiście. |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Nie 17:16, 10 Kwi 2016 Temat postu: |
|
zobacz jak wygląda sruba- moze juz scieło koncówke, 2 sprawa, srube sie blokuje jak widac w otworze ten rowek, a nie w dowolnym miejscu. |
|
|
Pawel96 |
Wysłany: Nie 16:55, 10 Kwi 2016 Temat postu: Problemy po remoncie |
|
Wymieniałem tłoka w moim ktm exc-f 250 model 2008. Wszytko w miarę szło gdy po przykręceniu już głowicy(jeszcze nie dałem wałków), omyłkowo nacisnąłem rozrusznik i tłok się przesunął nie wiem jakim cudem ( bo śruba blokująca wał została dokręcona tzn. zdjąłem podkładkę i zakręciłem). No to znowu ściągałem głowicę i przesunąłem tłoka do najwyższego punktu po czym wszystko poskręcałem. Wałki są ustawione w dobrym położeniu (patrząc po znakach). Niestety motor nie może zapalić w ogóle nie reaguję ale iskra, kompresja jest. Możliwe że np. tłok w moim przypadku jest w niewłaściwym położeniu ( może ma być parę milimetrów niżej w tym położeniu gdy jest ta śruba blokująca dokręcona?). Proszę o wszelkie sugestie i podpowiedzi. |
|
|