Autor |
Wiadomość |
Rysiek24 |
Wysłany: Śro 21:41, 05 Paź 2011 Temat postu: |
|
tak podgiac blaszke zamykajaca doplyw paliwa. |
|
|
Maciek222 |
Wysłany: Śro 16:37, 05 Paź 2011 Temat postu: |
|
Dzięki, komora pływakowa jest napełniona lekko ponad połowę po wyciągnięciu pływaka, więc z pływakiem poziom jest z pewnością większy!
Co w wiązu z tym?
Jaki poziom powinien być, jeśli oczywiście można go zmienić?
Teraz pewnie prawie pełny , gdy cały mechanizm pływakowy jest zamocowany, czy ma być mniej paliwa?
Jak to zrobić, czy podginać mocowaną do pływaka blaszkę na której zawieszony jest zaworek odcinający dopływ do komory? |
|
|
lukasz_vip |
Wysłany: Śro 15:32, 05 Paź 2011 Temat postu: |
|
sprawdź poziom paliwa w gaźniku |
|
|
Maciek222 |
Wysłany: Śro 15:08, 05 Paź 2011 Temat postu: |
|
Witam, może ktoś pomoże w ustaleniu przyczyny dławienia i gaśnięcia silnika w czasie jazdy w terenie. W czasie jazdy po szosie do momentu ostrego hamowanie, kiedy motocykl zaczyna nurkować silnik ponownie się dławi i ma chęć gasnąć.
Czy mieliście już z czymś takim do czynienia?
Sprawa dotyczy silnika 640.
Pozdrawiam
Maciek |
|
|
Rysiek24 |
Wysłany: Wto 22:31, 30 Sie 2011 Temat postu: |
|
no bo taki bedzie , to gaznik podcisnieniowy wiec kastruje moto. |
|
|
Gość |
Wysłany: Wto 20:42, 30 Sie 2011 Temat postu: |
|
Witam dzięki za odpowiedz i mam jeszcze jedno pytanko czy jest duża różnica w jeżdzie na gażniku delorto a mikuni bst40, bo mam takie wrażenie jak by na mikuni kat był ociężały pozdrawiam Andrzej.5NI6SM |
|
|
wójo |
Wysłany: Pon 22:04, 29 Sie 2011 Temat postu: |
|
w serwisówce jest schemat, ale przepustnica steruje podcisnienie w dolocie a dodatkowe przewody to odmy i przelewy |
|
|
kostek |
Wysłany: Nie 23:01, 28 Sie 2011 Temat postu: Problem z gażnikiem . |
|
Witam mam prośbę potrzebuje jakiegoś szkicu schematu lub zdjecia takiego gażnika Mikuni BST 40 zamontowanego na swoim kacie a konkretnie przewodów podciśnieniowych, które sterują przepustnicą z góry dziękuje Andrzej. |
|
|