Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
Serwis
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
amek721
Wysłany: Pią 23:29, 29 Sty 2016
Temat postu:
Spoko
MatiSx125
Wysłany: Pią 23:13, 29 Sty 2016
Temat postu:
Dobra Dzięki za fatyge
Pozdro. Niech Ci Bóg To w dzieciach wynagrodzi
amek721
Wysłany: Pią 23:02, 29 Sty 2016
Temat postu:
No dokładnie tak jak mówię.
Wszystko jest opisane w manualu.
Rozumiem niedokładną znajomość angielskiego(ten jest na poziomie gimnazjum), ale to jest tekst żywcem przetłumaczony przez google
Cytat:
Dokładnie naoliwić śrubę 11 i włożyć go z góry do
otwór w cylindrze. Włóż śrubę podnoszenia aż do zatrzaśnięcia w
Kontrola klapa 10. Obróć o ćwierć pełnego obrotu tak, że mieszkanie
część jest prostopadłą do kierunku jazdy i jest skierowany do przodu
(w kierunku portu wylotowego)
Wg mnie można się domyśleć.
Na logikę. W tym sworzniu masz gwint. Tam wkręcasz śrubę. Kiedy skończy się gwint śruba obraca się razem ze sworzniem. Wtedy obracasz sworzeń o 90*
MatiSx125
Wysłany: Pią 22:55, 29 Sty 2016
Temat postu:
http://www.carlsalter.com/pdfs/KTM_125_200_sx_exc_service_manual.pdf
Strona 46
Pozycja z nr 11. W to wkręcić śrubkę i obkręcić?
amek721
Wysłany: Pią 22:44, 29 Sty 2016
Temat postu:
Na górze cylka jest głowica...
Sory, ale wyraź się bardziej precyzyjnie, jakieś zdjęcie wstaw..
Domyślam się, że chodzi o sworzeń podtrzymujący/bezpośrednio otwierający klapę zaworu.
Wkręć w niego od góry śrubę chyba z gwintem M6 i przekręć go o 90*, aż puści tę klapę.
Pamiętam jak pierwszy raz to robiłem to nie miałem żadnego problemu, w manualu jest wszystko dokładnie opisane.
MatiSx125
Wysłany: Pią 22:22, 29 Sty 2016
Temat postu: Jak wyjąć zawór wydechowy. sx 125
Tak jak wyżej. czytam manuale i nic. po odkręcałem wszystko lata luźny ten zawór i nie wiem jak go wyciągnąć. Blokuje go ten sworzeń czy co to. co na górze cylka jest. [/list]
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin