Autor |
Wiadomość |
fxrider |
Wysłany: Pon 9:11, 08 Sie 2011 Temat postu: |
|
Źle ustawiony, albo zapchany gaźnik, coś nie tak z zapłonem, wgniota na kolektorze, felerny tłumik, podparte zawory - możliwości jest sporo. A może po prostu silnik już cokolwiek oklapł. |
|
|
dex19 |
Wysłany: Pon 9:08, 08 Sie 2011 Temat postu: |
|
prędkości GPS.
niewyregulowany - masz na myśli gaźnik czy coś innego? |
|
|
fxrider |
Wysłany: Pon 8:56, 08 Sie 2011 Temat postu: |
|
Niewyregulowany, skastrowany lub już podjechany silnik.
Prędkości licznikowe czy GPSowe ?
Ja właśnie powoli zaczynam kończyć remont swojego - jestem ciekaw silnik na to zareaguje. |
|
|
dex19 |
Wysłany: Pon 8:08, 08 Sie 2011 Temat postu: |
|
A co może być powodem takich "ciekawostek" u mnie ?
tak jak pisałem:
17/42 i 140-145km/h V-max
16/42 i 150-155km/h V-max
tak jak fxrider pytał - sprzęgło mam hydrauliczne. |
|
|
boras |
Wysłany: Pon 6:12, 08 Sie 2011 Temat postu: |
|
a jak wygląda u was sprawa z długością łańcucha ile macie ogniw na swoich przełożeniach bo nie wiem czy gość wymienił tylko zębatkę czy skracał łańcuch? |
|
|
doktor |
Wysłany: Nie 10:58, 07 Sie 2011 Temat postu: |
|
Ja mam 17/42 czyli standard(SM) i prędkości przelotowe 130-140 km/h, choć do takiej przelotowej proponuje zmniejszyć tylną zębatkę... vmax 170km/h(gps) 177km/h(ktm)
silnik HF |
|
|
fxrider |
Wysłany: Nie 9:20, 07 Sie 2011 Temat postu: |
|
Miałem 16/38(i to na dłuższym przełożeniu wstępnym), ale na kołach SM - rewelacji nie było, ale do ekonomicznej turystyki nadawało się. Trzeba było biegi wysoko wyciągać i 5tka tak dopiero od 100km/h zapinać. Vmax w okolicach 155-160. |
|
|
Karambol |
Wysłany: Sob 21:11, 06 Sie 2011 Temat postu: |
|
Miałem kiedyś takie przełożenie 16/38 - to porażka, w sumie masz tylko 4 biegi, nie zdziwił bym sie gdyby moto jechało szybciej na 4 niz na 5, do takiego przełożenia brakuje wielu km żeby silnik sie rozkręcił. To nie przełożenie dla LC4. 100km/h na 2ce na takim przełożeniu robisz, później jest tylko gorzej..a jak wbijesz 5 przy 90km/h to sie okazuje ze jest 20km/h na nią za wolno. Klasyczny przerost formy nad treścią. |
|
|
dex19 |
Wysłany: Czw 21:31, 04 Sie 2011 Temat postu: |
|
tak, sprzęgło jest hydrauliczne - Magura |
|
|
fxrider |
Wysłany: Czw 15:09, 04 Sie 2011 Temat postu: |
|
Masz sprzęgło hydrauliczne (siłownik w karterze) ? Ta modyfikacja pojawiała się w 2003r, razem ze zmianą przełożenia wstępnego (i kilkunastoma innymi wewnątrz silnika).
pzdr, Adam |
|
|
dex19 |
Wysłany: Czw 14:35, 04 Sie 2011 Temat postu: |
|
moge to po czyms konkretnym rozpoznać? |
|
|
fxrider |
Wysłany: Czw 11:21, 04 Sie 2011 Temat postu: |
|
napisz jeszcze czy masz silnik sprzed 2003 czy już późniejszy - różnią się trochę przełożeniem wstępnym w silniku. Niemniej wyniki jakieś nierewelacyjne.
Ja u siebie na 16/42 na silniku HF i kołach enduro miałem GPSowe vmax ok. 165, po zmianie na 15/42 vmax spadł o jakieś 3-4 km/h. |
|
|
dex19 |
Wysłany: Śro 21:19, 03 Sie 2011 Temat postu: |
|
Jestem po wymianie zdawczej z 16z -> 17z i o dziwo prędkość max spadła mi z 151 na 142
Obydwa pomiary GPS (jesli ktoś czytał moje posty w temacie DB killera to oczywiście pomiar był robiony bez tego ustrojstwa)
Ciekawy wynik bo podobno V max miało się zwiększyć przy zwiększeniu ilości zębów zębatki zdawczej...
na tyle 42 (niezmieniane). |
|
|
Karambol |
Wysłany: Sob 21:43, 23 Lip 2011 Temat postu: |
|
EGS-E 620 na przełożeniach 16/44 w 2 osoby (ja, żona + bagaż) na trasie mialem 170 licznikowe. LC4 640 na gazniku PHM38 z pompką, przełożenie 15/42 bylo 156 na GPS. |
|
|
lukasz_vip |
Wysłany: Czw 18:03, 21 Lip 2011 Temat postu: |
|
Nie wiem. Wiem na pewno, że licznik pokazał i u mnie i w CBR900 180km/h ;] |
|
|