Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
Ogólnie
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
GaCek
Wysłany: Nie 14:04, 27 Gru 2015
Temat postu:
Według mnie nie powinno być aż takiego luzu osiowego. To że "nie dali by takiej plamy" to nie znaczy, że faktycznie jej nie dali. Możliwe że korba w zamienniku może być węższa od oryginału w co wątpię, ewentualnie przeciwwagi nie osadzone do końca na czopie.
Włóż wał z łożyskami w kartery i skręć wszystko tak jak przy montażu całego silnia. Jeżeli wał będzie stał na dębowo to będzie znaczyło, że wał nie trzyma wymiaru (za płytko wciśnięta przeciwwaga na czop), ewentualnie dokładne pomiary prawdę powiedzą.
PiterBaja
Wysłany: Nie 11:35, 27 Gru 2015
Temat postu:
Tolerancje mozesz sprawdzic w serwisówce. Nie wiem tylko czy wartosci sa identyczne dla zamiennikow.
PreSS
Wysłany: Nie 11:32, 27 Gru 2015
Temat postu:
Łożyska, uszczelki i simeringi już zakupiłem, tylko teraz mam pytanie odnośnie korbowodu. Odebrałem go z warsztatu i zauważyłem, że po przełożeniu korba ma duży luz wzdłużny przesuwając się po tulei ok. 0.9mm. ( co widać na załączonym zdjęciu ). Robili mi to w warsztacie zajmującym się takimi rzeczami, więc myślę, że nie dali by takiej plamy. Dla pewności jednak pytam Was czy wszystko jest ok.
*
http://zapodaj.net/a4a9ceb8217d3.jpg.html
chaamik
Wysłany: Nie 11:48, 13 Gru 2015
Temat postu:
GaCek napisał:
chaamik napisał:
są już one sprawdzone .......... pracują one normalnie.
Co rozumiesz pod tym stwierdzeniem??
ze w rm 250 od mojego znajomego ktoremu je zmienialem drugi sezon juz jezdzi na lozyskach c3 i wszystko jest w porzadku.
GaCek
Wysłany: Sob 21:39, 12 Gru 2015
Temat postu:
chaamik napisał:
są już one sprawdzone .......... pracują one normalnie.
Co rozumiesz pod tym stwierdzeniem??
chaamik
Wysłany: Sob 18:59, 12 Gru 2015
Temat postu:
Wczoraj kupowałem łożyska do swojego exc 200 w hurtowni za nie zapłaciłem sporo mniej niż w ktm miałbym płacić wszystkie skf lub fag z luzem c3. Zakładam takie bo mam je dostępne od ręki są już one sprawdzone u mnie na innych silnikach i pracują one normalnie.
amek721
Wysłany: Sob 0:26, 12 Gru 2015
Temat postu:
Na 125 7 setek to zdecydowanie za dużo, na pewno na nicasil.
Niektórzy dają 6 setek na tuleje.
5 setek to norma, nic sie nie dzieje nawet na żeliwie.
żółf
Wysłany: Pią 22:57, 11 Gru 2015
Temat postu:
Fourier napisał:
Pasowanie 5 setek
No to wszystko jasne, ciekawe skąd te 7 mi się wzięło, może to w 4t? albo w lc4 tak było
Fourier
Wysłany: Pią 22:45, 11 Gru 2015
Temat postu:
Pasowanie 5 setek
żółf
Wysłany: Pią 22:25, 11 Gru 2015
Temat postu:
PreSS napisał:
Dzięki za odpowiedzi !
Odebrałem cylinder z honowania i zwymiarowania od KOWALA w Rzeszowie. Powiedziano mi, że nicasil wygląda jeszcze w miarę dobrze, tylko niepokoi mnie to czarne wytarcie przy kanale, co widać na załączonym zdjęciu. Pomiar cylindra wyniósł 54,00, myślę więc nad tłokiem wossnera 53,95. Co o tym myślicie ? Czy to dobry wybór i to wytarcie przy kanale nie wpłynie negatywnie na pracę silnika.?
*
http://zapodaj.net/2439eb3536d56.jpg.html
*
http://zapodaj.net/37c1ada2b5894.jpg.html
Cylinder wygląda bardzo ładnie, zużycie przy oknach całkowicie normalne, nie przejmowałbym się tym. Co do doboru tłoka, to nie jestem pewien, czy nie za mała tolerancja, bo wydaje mi się, że wossner poleca pasowanie na 7 setek, ale sprawdź to najpierw.
PreSS
Wysłany: Pią 20:50, 11 Gru 2015
Temat postu:
Dzięki za odpowiedzi !
Odebrałem cylinder z honowania i zwymiarowania od KOWALA w Rzeszowie. Powiedziano mi, że nicasil wygląda jeszcze w miarę dobrze, tylko niepokoi mnie to czarne wytarcie przy kanale, co widać na załączonym zdjęciu. Pomiar cylindra wyniósł 54,00, myślę więc nad tłokiem wossnera 53,95. Co o tym myślicie ? Czy to dobry wybór i to wytarcie przy kanale nie wpłynie negatywnie na pracę silnika.?
*
http://zapodaj.net/2439eb3536d56.jpg.html
*
http://zapodaj.net/37c1ada2b5894.jpg.html
golois
Wysłany: Wto 20:59, 08 Gru 2015
Temat postu:
hejka
co do czesci to polecam sklep gmoto.pl w lancucie
lozyska, uszczelki czesci oleje itp
co do przekladania korby czy honowania tylko leszek kowal na leszka czarnego w rzeszowie... maja pojecie i odpowiedni sprzet
a jak chcesz uzyskac pomoc w zlozeniu silnika itp to na priv
sukcesow zycze
Kajtek DBL
Wysłany: Nie 14:01, 06 Gru 2015
Temat postu:
Ściągacz 27x1
Gwint wałka sprzęglowego normalny
PreSS
Wysłany: Nie 13:04, 06 Gru 2015
Temat postu:
Dzięki za porady !
Mam jeszcze jedno pytanie odnośnie odkręcenia kosza sprzęgłowego. Czy w exc 125 (2006r) jest tam na wale lewy gwint, bo słyszałem, że idzie to bardzo ciężko i nie chciałbym niczego urwać.? Będę zamawiał też ściągacz do magneto więc dla pewności pytam, czy ma być to m27 x1 (lewy), bo wszędzie podane są różne informacje.
Fourier
Wysłany: Nie 0:14, 06 Gru 2015
Temat postu:
Kolor jest taki ciemny żółty, trochę ciemniejszy od masła, jaśniejszy niż żółta wazelina. Wg. danych producenta przeznaczony jest do smarowania przegubów. Z tego co pamiętam, mogę się mylić, wg. karty charakterystycznej jest odporny na wodę (także gorącą), kwasy, ługi. Pod wpływem temperatury raczej nie zmienia konsystencji, jest ciężko palny w porównaniu z innymi smarami (sprawdzone). Jest bardzo gesty, lepki i trudny do zmycia (jak smarujesz paluchem to po 2 myciach rąk dalej czuć że jest na palcach). Bardzo mocno śmierdzi. Wczoraj rozpuścił mi rękawiczki nitrylowe (może nie tyle rozpuścił co po ich zdjęciu ręce się kleiły). Stosuje go chyba z 10 lat. W sumie to smaruję nim wszystko oprócz uszczelniaczy w lagach. Przy zastosowaniu na łożyska w łyżworolkach kółka kręcą się tylko jak są pod obciążeniem (raczej nie nadaje się do elementów szybkoobrotowych - duże "tłumienie"). Jak dobrze zasmarujesz główkę ramy to chodzi jakby był amortyzator skrętu (wszystkie drobne drgania/ruchy są tłumione). Mam go z... kopalni
Ojciec przyniósł chyba 2 tuby jak odchodził na emeryturę. Stosują go tam do rolek taśmociągów.
PS chciałem dzisiaj kupić smar silikonowy w castoramie - 42 zł za 40 ml - chyba ich poj....
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin