Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
SX
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
MotoPirate
Wysłany: Sob 20:42, 03 Paź 2015
Temat postu:
Jutro sprawdzę w terenie, na wszelki wypadek zrobię patent z o-ringiem.
hacker33
Wysłany: Sob 20:17, 03 Paź 2015
Temat postu:
nię kręci się fcra na postoju na wariata
szaman108
Wysłany: Sob 19:07, 03 Paź 2015
Temat postu:
Prawdo podobnie pompka przyśpieszacza do regulacji.Jeśli jednak nabyłeś moto to warto by go przejrzeć dokładnie co wiąże się z wyjęciem gazniki i przeczyszczeniem go sprawdz tak że filtr powietrza i luz zaworowy,chyba że znasz historię moto bardzo dobrze(zakup kontrolowany od znajomego z ekipy powiedzmy)Przy sprawdzaniu luzu zaworowego sprawdz jaki masz luz pomiedzy dzwignią zaworową a górnym talerzykiem sprężyny zaworowej,następnie sprawdz ile ząbków zostało na napinaczu łańcuszka rozrządu.Jak o czymś zapomniałem to koledzy z forum na pewno dopiszą
MotoPirate
Wysłany: Sob 17:03, 03 Paź 2015
Temat postu: KTM sx525 problem po serwisie.
Witam
Niedawno kupiłem ktm'a sx 525 rocznik 2004, 4 biegowy na kick start.
Dwa pierwsze wyjazdy(2h pracy) wszystko ok zero problemów.
Zabrałem się za wymianę oleju, olej Motul 10w40 + 2 filtry od hiflo.
Podczas wymiany na sitku korka umieszczonego pod spodem(wkręcany pod kątem,imbus) znalazłem masę opiłków,wyleciało około 0,5l oleju. Drugi umieszczony przy dźwigni zmiany biegów był ok, wyleciało 0,8l oleju. Wymieniłem filtry, zalałem 1,2 l oleju plus dolewka po starcie. Po serwisie odpaliłem moto i zauważyłem że silnik się dławi przy dynamicznym dodaniu gazu(nie gaśnie). Przy delikatnym dodawaniu trzyma obroty.Dziwny zbieg okoliczności i po prostu regulacja gaznika?
Z góry dzięki za pomoc
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin