Autor |
Wiadomość |
Asteros2012 |
Wysłany: Czw 0:57, 30 Cze 2011 Temat postu: |
|
A jesli moj stator w exc 125 2t 2000r bez aku pokazuje na niskich obrotach 2V a na full gazie 20V+ to jest on do wymiany? bo moto dziala lecz brakuje w nim regulatora napiecia wiec nie ma oswietlenia. Widzialem na tym forum ze ktos potrzebowal regulator i jego stator dawal max 75V. |
|
|
bartek85 |
Wysłany: Sob 11:02, 25 Cze 2011 Temat postu: |
|
Ne pewno nie jest nowy widać wyraźnie odciśnięcia od śrub mocujących i brudne kable. |
|
|
herkloss |
Wysłany: Sob 9:55, 25 Cze 2011 Temat postu: |
|
henio12323 napisał: | hmm ja miałem od SX ale jest identyczny jak w EXC i sprzedałem dla goscia co ma EXC. ale ten jest niby na wzór identyczny. ale czemu on ma podstawke i te otworki fasolkowe na regulacje ? czyzby była opcja ustawiania zapłonu w ktm ? <wow> | Stator od sx jest całkiem inny niz w exc (światła ale przedewszystkim ładowanie aku). Ten stator pochodzi z 125/200 EXC i tak jest regulacja zapłonu. |
|
|
wójo |
Wysłany: Pią 17:58, 24 Cze 2011 Temat postu: |
|
prawdopodobnie to jest z jakiegos 2t. EXC ma inny stator i kolo magnesowe od SX. |
|
|
batsopot |
Wysłany: Pią 10:02, 24 Cze 2011 Temat postu: |
|
właśnie----- ciekawe |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Śro 21:21, 22 Cze 2011 Temat postu: |
|
hmm ja miałem od SX ale jest identyczny jak w EXC i sprzedałem dla goscia co ma EXC. ale ten jest niby na wzór identyczny. ale czemu on ma podstawke i te otworki fasolkowe na regulacje ? czyzby była opcja ustawiania zapłonu w ktm ? <wow> |
|
|
piasektt |
Wysłany: Śro 19:18, 22 Cze 2011 Temat postu: Re: stator |
|
Są różne między USA a EU, do tego sa dedykowane magneta.
Oczywiście w SX też inne |
|
|
batsopot |
|
|