Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
LC4
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
henio12323
Wysłany: Czw 10:55, 28 Gru 2017
Temat postu:
jak tu sie kręci a nie czuc zeby na cokolwiek to wpływako to zwykle bywa tak że zaworki stoja, jak sie kręci na górze, to kręcisz jakby sruba - w góra i w dól, sruba ta popycha taki długi aluminiowy popychacz który z kolei wciska zaworek - a zaworek to stożek który przymyka otwory, olej sie przeciska najpierw przez otwory. i bywa często że ten zaworek "gnije" i sie zawiesza we wcisnietej pozycji.
wystarczy rozebrac kartridż i potem ogarnąć zaworek, w zasadzie to darmowa operacja bo uszczelniaczy nie trzeba pruć, no moze troche oleju stracisz bo ciezko to zrobic bez sciekniecia oleju gdzies poza zbiornik w który sie spusci olej. ( chociaz pewnie i tak warto go zmienic na nowy )
Shimy
Wysłany: Czw 10:52, 28 Gru 2017
Temat postu:
Pod 43 półki też będziesz musiał wymienić. WP40 jest bardzo fajne do serwisowania, z wymianą uszczelniaczy i panewek 2h roboty i wracasz na trasę. Uszczelniacze założyłem oryginalne, trzymają bez problemu, olej 5W Motorexa (może Cię to zdziwić ale na lagę zalałem po 450ml bo dopiero wtedy lustro oleju było na odpowiednim poziomie) i wszystko śmiga jak należy.
Rysiek24
Wysłany: Czw 10:14, 28 Gru 2017
Temat postu:
Generalnie mam założony starszy zawias( z 95) z regulacją z dolu i góry oraz tarcza 240 mm i w tym wszytko działa. Te wp40 sa z 96 , czyli nieco nowsze z tarcza 300 , ale zdjęte z moto bo ciągle ciekły no i regulacja nie reagowala .Myślałem o ich odnowieniu, ale chyba mija sie to z celem .Mam tez na oku cały zestaw wraz z kolem , lagi ups WP43 od sxc 625. Myślę czy jet sens zamiany , 1000 zl wyjdzie za całość,ale to co mam na moto , za 400 z kolem bym sprzedal i za 600 byl by swiezszy sztywniejszy zawias.
Shimy
Wysłany: Czw 8:53, 28 Gru 2017
Temat postu:
U mnie regulacja działa i to jest to wyczuwalne, nawet bardzo. Rychu coś Ci sie w zawiasie chyba wysypało.
Rysiek24
Wysłany: Czw 8:07, 28 Gru 2017
Temat postu:
Gdzie szukać problemu , lagi wp40 nie reaguja na ustawienia pokrętłem , mają po 1 pokrętłe z góry, prawa reb , lewa comp. Kilknieca są wyczuwalne, ale praktycznie nic sie nie zmienia
rrrudy25
Wysłany: Wto 11:29, 16 Cze 2009
Temat postu:
Witam stałego bywalca
Czyli-góra(przód)+to wolne odbicie a -szybszy powrót a dół(przód)-miękciej schodzi niżej a +twardziej zatrzymuje się tak jak w moim przypadku 4cm od końca.A z tyłu to dopiero chu...nia górne pokrętło ok 7 reg ale z dołu 11 i co gorsza nie ma żadnego odnośnika(kreski,strzałki,przecinka)na jakim mamy ustawione
KristofSX
Wysłany: Nie 22:05, 14 Cze 2009
Temat postu:
ja front w SX (też WP) ustawiam tak: dół i góra wkręcam na maxa "+" (dół to compression - dobicie a góra - rebound czyli odbicie) i w zależności czy chcę miękkie czy twarde wykręcam taką samą ilośc klilknięć górę i dół , teraz mam ustawione po 7. tył w SX chyba jest inny ale lookne w manual jutro i coś napiszę
Pozdro
rrrudy2525
Wysłany: Nie 19:19, 14 Cze 2009
Temat postu:
Witam czy ktoś potrafi dokładniej opisac regulacje WP przodu jak i tyłu (dobicie,odbicie)które pokrętełka do czego.Z góry ziękuje za jakie kolwiek info
krokodylktm
Wysłany: Wto 20:27, 03 Lut 2009
Temat postu:
Stawiasz moto --siadasz na niego powinen opasc o 6 cm jesli nie to tregul;acja na docisku spręzyny- wstepnie ustwiona sprezyna
-na tyle amora Masz bambule pod sprezyną to rodzaj pamieci dla pracy amora w terenie przejedz sie poskacz i pokrec tak aby zakres pracy byl jak najwiekrzy-z przodu podobnie z tym ,ze nie ma bambuły
wiec gumke zakladasz i podobna procedura---calosc wymaga czasu ale naprawde warto!!! pozdrawiam
gab86
Wysłany: Wto 12:21, 22 Kwi 2008
Temat postu: regulacja.
według mnie zawieszenie ustawia sie (tzn wysokośc)
według wzrostu kierowcy.
I również co robisz z motocyklem (skaczesz itp.)
Pozdrawiam.
RAFTOR72
Wysłany: Pią 0:43, 07 Mar 2008
Temat postu: REGULACJA ZAWIESZENIA W LC4
JAK WIADOMO LC4 MA REGULOWANE ZAWIESZENIA ZARÓWNO Z PRZODU JAK I Z TYŁU, JEDNAK JAK USTAWIŚ ABY BYŁO OK, CHODZI MI GŁÓWNIE O JAZDĘ W TERENIE
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin