Autor |
Wiadomość |
4sor |
Wysłany: Wto 10:50, 15 Wrz 2015 Temat postu: |
|
" lalem troche wiecej oleju niz normalnie leje sie do sx" a można wiedzieć ile leje sie normalnie według Ciebie może masz złe info? |
|
|
MoonShine |
Wysłany: Nie 0:27, 13 Wrz 2015 Temat postu: |
|
dzięki za odopowiedzi ktm juz sprzedany bo jakos nie mialem ochoty naprawiac go kolejny raz chlodzenie raczej bylo bo chlodnica zawsze dosc ciepla byla z gorki nigdy nie zjezdzalem na biegu ale po wymianie nicasilu i tłoka wcisnalem mu na prostej byl to 2 lub 3 bak 1,2,3 bak lalem troche wiecej oleju niz normalnie leje sie do sx wiec moze kolega wyzej ma racje ze go zakatowalem |
|
|
Fourier |
Wysłany: Pią 23:09, 04 Wrz 2015 Temat postu: |
|
"...jechałem na asfalcie zapiąłem 6 wcisnąłem mu troche..." przepałowałeś silnik i tyle.
- pierwsza rzecz docieranie (nawet jak to jest nicasil to przynajmniej 1 pełny bak docierania bez obciążania silnika na wysokich biegach),
- druga odpowiedni olej,
- trzecia - to jest SX, nie wiem ile razy trzeba ludziom tłumaczyć,
- czwarta - wysilony 2t z ciasnym pasowaniem tłok/cylinder - tego nie trzyma się na pełnym gazie zbyt długo (nie wierzysz, spróbuj zrobić remont i potrzymać go na długiej prostej na pełnym gazie),
- piąta - dysze w gaźniku takie jak zaleca fabryka ewentualnie na docieranie główna o kilka rozmiarów większa. |
|
|
hacker33 |
Wysłany: Pon 15:18, 31 Sie 2015 Temat postu: |
|
pierwszy raz jak go zatarłeś to silnik też był po remoncie?
jeszcze jest opcja źle dobranego pasowania tłoka z cylindrem (mi takie coś zrobili specjaliści od nikasilu) |
|
|
żółf |
Wysłany: Sob 14:19, 29 Sie 2015 Temat postu: |
|
Nicasil czy tuleja? Jaki kolor ma świeca? |
|
|
wójo |
Wysłany: Sob 14:08, 29 Sie 2015 Temat postu: |
|
Pewnie mieszanka za uboga albo cos z chlodzeniem. |
|
|
punk891 |
Wysłany: Sob 10:12, 29 Sie 2015 Temat postu: |
|
Raczej mało prawdopodobne. Oczywiście - nie jest to zbyt zdrowa dla dwupaka, ale nie zatarłby tak szybko. Sprawdź układ chłodzenia w pierwszej kolejności. |
|
|
amek721 |
Wysłany: Pią 22:52, 28 Sie 2015 Temat postu: |
|
Nie hamowałeś biegiem zbyt długo(puszczony gaz na zapiętym biegu przy zjeździe np z górki)? |
|
|
punk891 |
Wysłany: Pią 21:28, 28 Sie 2015 Temat postu: |
|
Układ chłodzenia działa poprawnie? |
|
|
MoonShine |
Wysłany: Pią 19:55, 28 Sie 2015 Temat postu: zatarty dwa razy ... |
|
Witam mam takie pytanie może będzie dość niekonkretne no ale ...
Miałem sx 144 z 2007 roku fajna maszyna ale był problem pojezdziłem dwa dni zatarł się (lałem olej do mieszanki ). potem okej wysłałem do nicasilowania nowy tłok nowa korba nowe uszczelki całego silnika nowe łożyska wału .
Mechanik go złożył jezdziłem sobie nim spokojnie w drugi dzien jechałem na asfalcie zapiąłem 6 wcisnąłem mu troche i znowu bum zgasł zblokowało koło no i już wiedziałem co się stało . powiedzcie mi teoretycznie czego to mogło być przyczyną ? teoretycznie olej był dobrze wymieszany dobre propocje lałem castrola .
wczesniej zatarł się w ten sam sposób identycznie |
|
|