Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
EXC
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Koziol2T
Wysłany: Śro 14:02, 26 Sie 2015
Temat postu:
Problem rozwiązany, przyczyną był baaaardzo zasyfiony gaźnik, do wczorajszego dnia nigdy nie widziałem kawałków trawy w komorze plywakowej...
Koziol2T
Wysłany: Pon 21:56, 24 Sie 2015
Temat postu:
żółf, dzieki za odpowiedż, takiej oczekiwałem
jutro biore się do roboty i zdam relacje.
MatiSx125, w 90% świeżo kupionych crossówkach/endurakach są jakieś problemy, z góry byłem przygotowany na to że będe musiał przy swojej trzysetce coś podłubać po kupnie.
MatiSx125
Wysłany: Pon 20:27, 24 Sie 2015
Temat postu:
O Widze kolega z Enduro Rewal jest. kupił 300 i już problemy.
Pozdro!
żółf
Wysłany: Pon 20:14, 24 Sie 2015
Temat postu:
Jesteś pewien, że zalewa? uuuuuu to raczej brak paliwa. Zalewanie wyłącznie w górnych rejestrach obrotów, skądinąd dziwne spowodowane może być właściwie wyłącznie przez zbyt dużą dyszę główną, ew nieszczelności gaźnika np podciąga ssaniem, albo dyszą wolnych, ostatecznie bardzo zasyfiony filtr może powodować taki problem. Bardziej obstawiałbym na to że dostaje za mało mieszanki - zatkana dysza główna, źle dobrana iglica, nie drożne dojście paliwa do komory pływakowej, ew lewe powietrze. Jednym słowem cały układ zasilania do przejrzenia w pierwszej kolejności. Dużo mniej prawdopodobna, ale ciągle możliwa jest awaria zapłonu.
punk891
Wysłany: Pon 19:49, 24 Sie 2015
Temat postu:
Wyczyść porządnie gaźnik i porównaj dyszę główną z serwisówką na warunki w których jeździsz.
Koziol2T
Wysłany: Pon 19:35, 24 Sie 2015
Temat postu: EXC 300 01' zalewa na wysokich obrotach
Siema
Mam nastepujący problem z moim katem, przy otwarciu przepustnicy na maxa zalewa się(jest wielkie uuuuuuuuuuuuu dla mniej ogarniętych w temacie). Ja obstawiam zawór wydechowy/zasyfiony gaźnik/za duża dysza głowna/układ zapłonowy(chodzi mi o część od kabla wn do świecy)
Chce poznać wasze zdanie w tej sprawie żeby od razu wszystko sprawdzić jak sie za to wezmę.
Pozdro
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin