Autor |
Wiadomość |
te300 |
Wysłany: Wto 6:49, 18 Sie 2015 Temat postu: |
|
pod głowicę oryginał nie jest drogi - można kupić poniżej 80zł; więc po co kombinować? ten Twój mechanik chyba za często nie robi ktm-ów. |
|
|
szaman108 |
Wysłany: Wto 0:08, 18 Sie 2015 Temat postu: |
|
Kup oryginał,stosuj je tam gdzie wymagana jest od nich wytrzymałość. |
|
|
michałg |
Wysłany: Pon 21:54, 17 Sie 2015 Temat postu: |
|
no to mnie zrobił w ch... trudno kupię cos poządnego i mam nadzieje że bedzie dobrze
dziękuje za porady i wyrozumiałosc |
|
|
KozioŁ |
Wysłany: Pon 21:50, 17 Sie 2015 Temat postu: |
|
Namura Top End za 300zł, rewelacja
są to chyba najtańsze i najsłabsze uszczelki na rynku |
|
|
michałg |
Wysłany: Pon 21:39, 17 Sie 2015 Temat postu: |
|
pamiętam że kupiłem komplet do góry sinika i zaplaciłem niecałe 300 zł |
|
|
michałg |
Wysłany: Pon 21:24, 17 Sie 2015 Temat postu: |
|
chyba namura ale nie pamiętam dokladnie mam fakture ale nie przy sobie w każdym razie nie był to najtańszy syf tylko porzadne przynajmniej tak twierdził sprzedający
(ps zapraszam na tor enduro do szczawnicy ) |
|
|
te300 |
Wysłany: Pon 21:15, 17 Sie 2015 Temat postu: |
|
uszczelka oryginał? |
|
|
michałg |
Wysłany: Pon 20:51, 17 Sie 2015 Temat postu: |
|
serwis jest nieporównywalnie lepszy od mojej jazdy cała góra była robiona według serwisówki
głowica dokręcona odpowiednim kluczem z odpowiednim momentem tak jak pisalo |
|
|
GaCek |
Wysłany: Pon 20:42, 17 Sie 2015 Temat postu: |
|
michałg napisał: | dzięki za radę tak zrobie i zobaczymy dodam tylko że uszczelki wszystkie dałem nowe to możliwe żeby tak szybko się zużyła przy raczej amatorskiej jęździe |
Amatorska jazda = amatorski serwis?
Głowica dokręcana według serwisówki od początku do końca?? |
|
|
michałg |
Wysłany: Pon 20:39, 17 Sie 2015 Temat postu: |
|
dzięki za radę tak zrobie i zobaczymy dodam tylko że uszczelki wszystkie dałem nowe to możliwe żeby tak szybko się zużyła przy raczej amatorskiej jęździe |
|
|
rams |
Wysłany: Pon 20:34, 17 Sie 2015 Temat postu: |
|
Zobacz czy nie ubywa płyny chłodniczego. Prawdopodobnie uszczelka pod głowicą. Możesz to sprawdzić, odpal motor i odkręć korek od chłodnicy, jeśli będą duże bąble no to uszczelka do wymiany. |
|
|
michałg |
Wysłany: Pon 20:27, 17 Sie 2015 Temat postu: ktm exc 400 kopci na biało |
|
witam
mój exc 400 po ostatniej jeźdźie kopci na biało na rozgrzanym silniku na zimnym wszystko ok
przed sezonem zrobiłem całą górę silnika i było ok do wczoraj
co to może być ? |
|
|