Autor |
Wiadomość |
tooomek882 |
|
 |
henio12323 |
Wysłany: Pią 9:09, 22 Maj 2015 Temat postu: |
|
ciekawe czemu ten sixdasy nie ma takich samych pokryw silnika jak modele SX. mi sie ten akcent akurat podoba  |
|
 |
tooomek882 |
Wysłany: Pią 1:14, 22 Maj 2015 Temat postu: |
|
Chyba najładniejszy sixdays jaki do tej pory wyszedł!
KNKS, silniki 2t pozostały bez zmian(tylko 125/150 sx) W enduro w ogóle nie zmienili nic oprócz półek i settingu zawieszenia. A nie, przepraszam, jest nowa ośka 22 mm zamiast 26 z przodu  |
|
 |
Fourier |
|
 |
KNKS |
Wysłany: Czw 21:25, 21 Maj 2015 Temat postu: |
|
Ma ktoś jakieś info o tych nowych silnikach 2T ???
To już pod wtrysk ??? |
|
 |
KristofSX |
Wysłany: Czw 20:23, 21 Maj 2015 Temat postu: |
|
jest mega ! |
|
 |
henio12323 |
|
 |
Wojtekzne |
Wysłany: Czw 18:44, 21 Maj 2015 Temat postu: |
|
A ciekawe jak skrzynie w sxf 250 będą się trzymały |
|
 |
szaman108 |
Wysłany: Śro 23:01, 20 Maj 2015 Temat postu: |
|
Z tą emisją to robimy miejsce ewentualnie dla tego wulkanu.To jest gra Panowie.Na obecną chwilę w silniku spalinowym nie ma co zmieniać zauważcie,że wszystko co się dzieje od kilku lat dotyczy układu dolotowego(samochody i ciężarowe) a w pozostałych sprzętach układ wydechowy i zasilający.A co ciekawe większość czołowych producentów tych wynalazków to Niemcy.Śrubują normy w Unii tym samym dbając o to aby ich gospodarka miała co robić a tym samym zarabiać.Na obecną chwile tłumik do samochodu ciężarowego o emisji Euro6 kosztuje w granicach 10.000euro a gdzie reszta,sam wkład to cena 3000euro(katalizator),wystarczy,że turbina puści olej i właściciel pojazdu pada na kolana jeśli gwarancja się skończyła.No ale niestety taka polityka. |
|
 |
pawel |
Wysłany: Śro 21:58, 20 Maj 2015 Temat postu: |
|
Nieźle 450 sxf schudł o 7 kg a 350 sxf o 5 kg Teraz rożnica między 350 a 450 to 0,5 kg ... Szkoda że nowy sx 250 2t bez zmian na 2016 |
|
 |
KristofSX |
Wysłany: Śro 21:41, 20 Maj 2015 Temat postu: |
|
i 450 sxf tylko 100kg WOW |
|
 |
punk891 |
Wysłany: Śro 21:06, 20 Maj 2015 Temat postu: |
|
O kurde, widzę, że całkowicie nowy silnik do sety wpakowali. No ciekawe, ciekawe. |
|
 |
henio12323 |
Wysłany: Śro 20:54, 20 Maj 2015 Temat postu: |
|
no niestety ale nawet teraz kupując nową maszyne masz zwęzki, dysze w gaźniku mikroskopijne i wydechu ze zwęzkami. tylko jak widze zaden dealer praktycznie nie dorzuca tego zestawu do zakupu tylko od razu zmienia na wersje "sport "
jak 2T wypusci wtrysk to też bedzie mozna znacznie zmniejszyć emisje |
|
 |
Fourier |
Wysłany: Śro 20:26, 20 Maj 2015 Temat postu: |
|
Teraz musi spełniać EURO3. Pamiętam jak dawno temu wchodziło EURO2 to skutery piaggio miały tłumik z katalizatorem dopalającym (jak się go dobrze zagrzało to w nocy było widać jak leciał ogień z końcówki). Każda nowa norma zaostrza emisję spalin (nie wiem po co to komu - jak gruchnie jakiś wulkan to produkuje tyle gazów cieplarnianych co ludzie przez 50 lat). |
|
 |
KNKS |
Wysłany: Śro 20:12, 20 Maj 2015 Temat postu: |
|
Mnie się wydaje że już obecne EXC (w wersji fabrycznej, czyli 15kW) spełniają którąś tam normę EURO.
W nowym moto dealer wyciąga sondę lambda, zwężkę w airboxie, wgrywa odpowiedni program i już mamy pełną moc i zapominamy o jakichkolwiek normach
Tak to działa Raczej nie ma się czym martwić  |
|
 |