Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
LC4
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Emcet
Wysłany: Nie 12:07, 24 Maj 2015
Temat postu:
Jeszcze Raz Wielkie Dzięki Dobry Człowieku, bardzo mi pomogłeś. Moje życie z taką wiedzą stało się zdecydowanie lepsze
Rysiek24
Wysłany: Nie 6:04, 24 Maj 2015
Temat postu:
nie mialy wad jako takich , jedynie autodekompresator potrafi pasc po kilkudziesiecu tys km , ale to odczujesz np na kopce, ze nie mozna przejsc gmp bez recznego dekompresatora, zreszta wtedy chyba by nie odpalil z rozrusznika . Silnik moze pracowac cichutko jak jest swiezy i ma maly nalot , ale moze klekotac jak juz troszke ma nalatane , co nie znaczy ze ten klekot to cos zlego , moj tez jak kupilem pracowal cichutko , a po 4 latach sieczkarnia , ale przy wymieniane pierscionkow ogladalem korbe i bez uwag ...czasam ciezko zdiagnozowac czy klekocze dobrze czy zle
Emcet
Wysłany: Sob 6:38, 23 Maj 2015
Temat postu:
Dzięki Rysiek za pomocne posty, a powiedz mi proszę jeszcze, jeżeli jesteś w stanie, czy LC4 miały jakieś swoje wady fabryczne? Coś typu padające piasty w EXC450 do 2003. Coś na co trzeba zwrócić uwagę i jest w miarę widoczne, wiadomo ... pękniętego HF nie ujrzę
Rysiek24
Wysłany: Czw 23:56, 21 Maj 2015
Temat postu:
wszystko jest opisane w manualu
Emcet
Wysłany: Śro 18:43, 20 Maj 2015
Temat postu:
Łoł, widzisz, sam nie wiedziałem o czymś takim, ale co śmieszne w internecie ciężko znaleźć podobny temat, a trochę się naszukałem. Powiedz mi proszę czy w serwisówce są opisane czynności o których mówisz, może dorwałbym jakiegoś PDF-a
Swoją droga niewiedza boli ..
Rysiek24
Wysłany: Śro 15:31, 20 Maj 2015
Temat postu:
nieprawidlowo go serwisuje , nie dba o olej , nie wie ze rame sie odpowietrza , nie spradzi raz na rok zaworka baypasu i kilka innych kwiatkow
Emcet
Wysłany: Śro 13:55, 20 Maj 2015
Temat postu:
Co masz na myśli?
Rysiek24
Wysłany: Wto 22:01, 19 Maj 2015
Temat postu:
najbardziej boli uzytkownik, ktory nie zna sie na obsludze moto
.
Emcet
Wysłany: Pon 8:18, 18 Maj 2015
Temat postu:
Czyli jak rozumiem wałek wyrównujący miały 620 i 640, ale jak to jest z tym zakupem, co najbardziej boli te motorki, i co sprawdzać przed nabyciem
adrian2410
Wysłany: Nie 11:58, 17 Maj 2015
Temat postu:
To też kwestia rękawic na rękach
Ja jak jeżdżę w typowych turystycznych rękawicach to jest spoko, ale jak ściągnę to wibracje masakrycznie się potęgują
Rysiek24
Wysłany: Czw 22:18, 14 Maj 2015
Temat postu:
mi sie wydaje ze 640 mniej wibruje od 620 , ale to kwestia gum na stopkach w 640 : )
żółf
Wysłany: Czw 10:38, 14 Maj 2015
Temat postu:
Serio 2005 od 2002 niewiele się różni i warto się zastanowić, bo może być tak, że ten trzynastoletni jest w lepszej kondycji od dziesięciolatka
A z wibracjami masz dokładnie to samo.
Emcet
Wysłany: Czw 9:23, 14 Maj 2015
Temat postu:
Dzięki Rysiek ale jednak poluję na coś nowszego, no i kwestia wibracji, podobno w wyższych rocznikach trochę tę kwestię poprawili
Rysiek24
Wysłany: Śro 23:59, 13 Maj 2015
Temat postu:
jak cos mam 2002 w stanie idelanym do oddania . Od 2005 rozni sie sprzeglem na linke ( wcale nie pracuje ciezej od magury) i zwykla glowica nie HF ( mniejsze prawdopodobienstwo awarii) i zawiasem 43 a nie 48 ( ja mam w 620 WP40 i wystarcza do KATowania w offie)
Emcet
Wysłany: Śro 11:46, 13 Maj 2015
Temat postu: Pomoc przy kupnie LC4 640 ENDURO
Witam wszystkich bardzo serdecznie.
Jak w temacie, od dawien dawna zamierzam się z kupnem nowego Enduro, przejechałem chyba wszystkie możliwe modele i zatrzymałem się na LC4 640 wersji typowo Enduro z rocznika 2005 wzwyż.
Czy mogę liczyć na Waszą pomoc co do kupna?
Na co zwrócić szczególną uwagę podczas zakupu, jakie szczegóły są ważne co sprawdzić..
Niestety nie mogę wstawiać linków, jedna jedyna aukcja która zwróciła moją uwagę: stronka olx i fraza "lc4 strzelce wielkie", Motorek kosztuje 15 600
Z góry wielkie dzięki za każdy rodzaj pomocy.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin