Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
EXC
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
majras
Wysłany: Wto 11:44, 05 Maj 2015
Temat postu:
Anonymous napisał:
majras napisał:
Aha..
Po podcięciu siedzenia jest o niebo lepiej w terenie, stoję całą stopą na ziemi, ale chciałbym stać dwiema stopami naraz.
To kup sobie PIT BIKE
Gość
Wysłany: Wto 11:43, 05 Maj 2015
Temat postu:
majras napisał:
Aha..
Po podcięciu siedzenia jest o niebo lepiej w terenie, stoję całą stopą na ziemi, ale chciałbym stać dwiema stopami naraz.
To kup sobie PIT BIKE
majras
Wysłany: Wto 10:51, 05 Maj 2015
Temat postu:
Aha..
Z drugiej strony wkurz mnie, że taki sprzęt nie ma regulacji wysokości zawiasu.. są jakieś pierdy tłumienia comfort, sport, standard itd. , a wysokości nie ma.
Po podcięciu siedzenia jest o niebo lepiej w terenie, stoję całą stopą na ziemi, ale chciałbym stać dwiema stopami naraz.
hacker33
Wysłany: Wto 10:50, 05 Maj 2015
Temat postu:
Rozkręcenie to pikuś na 3 minuty.
Jednak musisz później napełnić amorka olejem i nabić gazem i tu pojawi się problem.
majras
Wysłany: Wto 10:40, 05 Maj 2015
Temat postu:
hacker33 napisał:
djmdp napisał:
hacker33, możesz rozjaśnić z tym amortyzatorem? mam PDSa, przód to oczywiście prosty do ogarnięcia..
Bebechy amortyzatora które masz na sztycy zaczynają się od dołu od elementu który odpowiedzialny jest za skok czy też wysokość amortyzatora.
Jego grubość powoduje, że amortyzator wysuwa się mniej lub bardziej.
Im większy skok tym ten element jest cieńszy, a im krótszy skok tym grubszy.
Jeżeli chcesz obniżyć zawieszenie to musisz zmniejszyć skok amorka czyli dać ten element grubszy niż jest obecnie.
Teraz co do jego obniżania.
Ponieważ amortyzator zamocowany jest do wahacza w odległości 1/3 jego długości.
Chcąc obniżyć tył o 15mm musisz skrócić amortyzator o 5mm.
Czyli dać o 5mm grubszą tą podkładkę.
Zdjęcie poniżej to bebechy amorka, i pierwszy element od lewej to właśnie ta podkładka.
Zdjęcie na samym dole to wkład z mojego amortyzatora supermoto który ma bardzo mały skok - krótszy o jakieś 11mm. I jak widać ta podkładka (po lewej) jest bardzo gruba.
Możesz ten element kupić nowy w serwisie - kosztuje krocie.
Możesz poszukać z jakiegoś używanego amorka lub po prostu dotoczyć u tokarza.
hacker33 Dużo roboty z tym rozkręcaniem amora ?
Nie wiem czy sam brać się z to, czy komuś dać.
Jakieś specjalne narzędzia potrzebne ?
pablo83
Wysłany: Pią 11:28, 01 Maj 2015
Temat postu:
henio ile ma ten acerbis xseat wysokosci?
MaciejT
Wysłany: Śro 18:41, 29 Kwi 2015
Temat postu:
Czy ma może ktoś do odsprzedania obniżone oryginalne siodło?
majras
Wysłany: Pią 20:09, 24 Kwi 2015
Temat postu:
Dokładnie to zysk 3cm !
Dzisiaj mierzyłem, wysokość od ziemi do kanapy, przed podcięciem, 97cm, teraz to 94cm.
piotrekws
Wysłany: Pią 14:23, 24 Kwi 2015
Temat postu:
Jeżeli ktoś za niski na standardowe zawierzenie to mam taki zestaw obniżający 50mm KTM, niestety musiałem kupić razem z moto pomimo, że mam 184 cm.
http://ktmsklep.pl/powerparts/produkt/175298/komplet-niskiego-zawieszenia
Więcej info w poście
http://www.ktmracing.fora.pl/gielda,14/power-parts-oryginalny-zestaw-obnizajacy-50mm-ktm,8962.html
majras
Wysłany: Pią 6:46, 24 Kwi 2015
Temat postu:
Bazowałem na tym filmie, zamiast tego przyrządu do cięcie użyłem kuchennego nożna - ale bardzo ostrego.
https://www.youtube.com/watch?v=fiPsEsB89Yg
Fourier
Wysłany: Czw 23:04, 23 Kwi 2015
Temat postu:
To napisz jeszcze jak to zrobiłeś bo może też się pokuszę.
majras
Wysłany: Czw 22:13, 23 Kwi 2015
Temat postu:
Dobra, podciąłem dzisiaj piankę i muszę przyznać, że jest bombowo !!!
Zysk minimum 2cm i tego właśnie potrzebowałem, jak mam prawą nogę na podnóżku to lewa sięga całą stopą ziemi bez ruszania dupy z miejsca.
SAGa nie ruszam, to co udało mi się obniżyć podcinając gąbkę , wystarcza.
Byłem w terenie może z pół godziny, zupełnie inna jazda, znacznie pewniej się czuję gdy trzeba się podpierać.
Super sprawa i za darmo
Fourier
Wysłany: Czw 21:45, 23 Kwi 2015
Temat postu:
Dzisiaj "testowaliśmy" zawieszenia na znajomym, który waży około 90 kg. U mnie, pod jego ciężarem, tył ledwo co siada, u brata ugięcie gdzieś do 1/3 (może więcej)
Mateusz106
Wysłany: Czw 20:20, 23 Kwi 2015
Temat postu:
Przód wpuścić a na tył x-bushing.
http://www.shop.synergyseals.com/X-Bushing98-2014-KTM-125-530-Husaberg-09-2014-Offroad-X-Bushing.htm
majras
Wysłany: Czw 6:31, 23 Kwi 2015
Temat postu:
PDS
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin