Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
LC4
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
pajonk
Wysłany: Nie 20:25, 19 Kwi 2015
Temat postu:
hej,
zajrzyj tu
http://www.motogelnar.cz/manual/KTM/KTMLC4.pdf
jest schemat gaznika, instrukcje, bedziesz wiedzial co i jak. zacznij od czyszczenia i ustawien fabrycznych, potem dopiero grzeb w dyszach itd.
co do zaworka iglicowego - po przewroceniu gaznika do gory nogami musi on byc rownolegly do plaszczyzny gaznika. nie jest - wyginac blaszke. poczytaj, przejrzyj, a znajdziesz
barmii777
Wysłany: Sob 8:49, 18 Kwi 2015
Temat postu: Regulacja gaźnika mikuni Lc4 620 1998 Super Competition
Witam,
mam problem z moim KTM, mianowicie jak jadę na pewnej prędkości trzymając obroty w jednym punkcie (nie za wysokie) to moto lekko przerywa, tak jakby lekko się dławił, natomiast gdy manetkę odkręcę mocno to słychać strzelanie z wydechu (wtedy się już nie dławi). Moto również czasem mi ciężko pali nawet po 15 razy muszę go kopać, gdy wyciągnę ssanie to go dławi. Po przeczytaniu wielu postów i ogólnego szukania rozwiązania natknąłem się na odpowiedzi, że moto może dostawać zbyt bogatą dawkę paliwa (szczególnie to strzelanie), to też tego dotyczy moje pytanie:
1. Jak wyregulować gaźnik (mikuni mam), chodzi mi o to jakie szczeliny muszę mieć po dokręceniu śrubek.
2. Jak sprawdzić czy iglica jest już na wyczerpaniu - wizualnie jak sprawdzić.
Jeszcze jedna sprawa
- gdy dodaje gazu, światło przednie mi przygasa zamiast się rozświetlać, sprawdziłem regulator napięcia i wydaje mi się, że powinno na nim pisać 12 a jest 8 (nie wiem czy A czy V bo literka przetarta), poza tym jest wkręcony inaczej niż fabrycznie (w plastiku dziurki nowe zrobione), czy to że światła przygasają jest tego wina?
Pozdrawiam Przemek.
P.S. Tak szukałem serwisówek, napisałem również posta w innym dziale dotyczącym serwisówek, ale nic nie znalazłem.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin