Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
SX
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
hacker33
Wysłany: Wto 17:58, 14 Kwi 2015
Temat postu:
jak świeca czarna to za dużo paliwa - gaźnik do regulacji
chyba, że jest to mokry nagar ze spalonego oleju wtedy silnik do rozbiórki
motocykl na tulei czy nikasilu?
motoskrys
Wysłany: Wto 17:36, 14 Kwi 2015
Temat postu:
Jest tam odprężnik na wałku rozrządu ?może to jest problem ja mam 450 i po wymianie wałka rozrządu z odpreznikiem pali na dotyk pozdrawiam:)
WasilMX
Wysłany: Pon 16:11, 13 Kwi 2015
Temat postu:
hacker33 napisał:
A tak ciężko pali zarówno przy pierwszym odpaleniu, na ciepło i powiedzmy po ostygnięciu?
Świeca jaki ma kolor po dłuższej jeździe?
Problem z odpaleniem występuje cały rok? Czy np. tylko zimą?
po ostygnięciu czasem zapali czasem nie, loteria.
Świeca czarna po dłuższej jeździe.
Zimą to samo
KristofSX
Wysłany: Pon 12:58, 13 Kwi 2015
Temat postu:
[img]
http://i.imgur.com/VOwRoda.png[/img]
iglica na 5 od góry, śruba mieszanki wykręcona na 1.25
hacker33
Wysłany: Pon 12:36, 13 Kwi 2015
Temat postu:
A tak ciężko pali zarówno przy pierwszym odpaleniu, na ciepło i powiedzmy po ostygnięciu?
Świeca jaki ma kolor po dłuższej jeździe?
Problem z odpaleniem występuje cały rok? Czy np. tylko zimą?
WasilMX
Wysłany: Pon 12:10, 13 Kwi 2015
Temat postu:
KristofSX napisał:
hej
a jak na podstawowych ustawieniach gaźnika ?
Prosił bym o podpowiedź jak ustawić tan gaźnik na podstawowe, mam serwisówke, ale nie bardzo wiem co i jak.
hacker33 napisał:
Długo masz ten motocykl?
Dzieje się tak odkąd go kupiłeś czy dopiero od remontu?
Jak dla mnie gaźnik do regulacji lub niechcący przy odpalaniu odkręcasz manetkę co skutkuje zalaniem ciepłego silnika.
Chyba, że jest coś o czym nie wiemy jak brudny gaźnik, stare paliwo, lewe powietrze itd.
Mam go od 5 lat, od zawsze ciężko palił, ale nie aż tak, że pół energi to na odpalanie marnuje
Palę go zawsze bez gazu, lewego powietrza nie łapie bo sprawdziłem, gaźnik wyczyszczony przedmuchany, dysze drożne, pompka przyspieszająca działa, nic przy niej nie kombinowałem (jeszcze). Ustawienie gaźnika nie wiem jakie jest bo narazie się za to nie brałem i nic nie zmieniałem, prawdopodobnie fabryczne, może się coś przestawiło, ale raczej wątpie.
Dodam, że czasem pali jak trzeba, a następnego dnia nie i znów to samo
hacker33
Wysłany: Pon 11:56, 13 Kwi 2015
Temat postu:
Długo masz ten motocykl?
Dzieje się tak odkąd go kupiłeś czy dopiero od remontu?
Jak dla mnie gaźnik do regulacji lub niechcący przy odpalaniu odkręcasz manetkę co skutkuje zalaniem ciepłego silnika.
Chyba, że jest coś o czym nie wiemy jak brudny gaźnik, stare paliwo, lewe powietrze itd.
KristofSX
Wysłany: Pon 11:42, 13 Kwi 2015
Temat postu:
hej
a jak na podstawowych ustawieniach gaźnika ?
WasilMX
Wysłany: Pon 11:38, 13 Kwi 2015
Temat postu: SXF 250, '06r. Bardzo ciężko pali z kopa.
Witam!
Forum przeszukałem i nie znalazłem odpowiedzi na mój problem.
Mam ogromny problem z moim moto.
Bardzo ciężko pali z kopa, co dziwne z popychu, nie ma żadnego problemu, nawet troche nie zamuli, od razu łapie. Natomiast z kopa nie da rady na raz czy dwa. Muszę się okopać ze 2 min, dopiero załapie.
Po pierwszym odpaleniu, 2-3 razy odpala od strzała z kopa, potem nie.
Dodam, że pracuje równo i wkręca się bardzo dobrze. Świeca ma z 20 mth, cr9ekb , taka jak powinna być.
Zawory wyregulowane, 0,10-0,15 ssące i wydechowe. Mniej niż 20mth po remoncie: głowica, zawory, rozrząd, tłok, korba. Więc mechanicznie jest wszystko cacy.
Mam wrażenie, że nie dostaje odpowiedniej dawki paliwa na początku, a kręcenie śrubą od mieszanki wkoncu spowoduje jej wyrobienie.
Proszę o jakąś radę
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin