Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
EXC
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
batsopot
Wysłany: Śro 14:33, 06 Kwi 2011
Temat postu:
ja tez bez
mentor
Wysłany: Śro 14:05, 06 Kwi 2011
Temat postu:
batsopot - takie podstawy jak o świecy to ja wiem. Świeca nówka irydowa pod motocykl, odpowiednio wygrzana ze standardami producenta NGK. Wydaje mi się ze może paliwo jest już zwietrzałe. I w dodatku wlałem może 2-3 litry do zbiornika. Luz zaworowy ustawiłem na 0.1mm wydaje mi się ze dobrze pracuje. Ciężko mi się kopie bo ja nie używam odprężnika jakoś tak od początku nigdy tego nie używałem. Ssanie przy starcie załączam normalna sprawa. Dziś po nocy sprawdzę czy odpali od razu.
batsopot
Wysłany: Śro 12:02, 06 Kwi 2011
Temat postu:
a
ssanie wyciagasz i nie dodajesz gazu
po nocce niekturzy np wciskaja dekompresor 2-3 kopna potem bez i odpalaja
czasem trza poczuc co chce pomaranczka
batsopot
Wysłany: Śro 11:59, 06 Kwi 2011
Temat postu:
mi odpala na kopke 2-3 razem po tym jak stoi nocke 1 razem podczas stawania ale mam tez rozrusznik
jak sa dobrze ustawione zawory to odpala normalnie ,0.10 ,,,0,10
lubia ciasniej niz podaja
oczywiscie gaznik ustawiony dobrze
jesli bedziesz miał zle zutuje to na odpalaniu !!!! swieca tez ma znaczenie
malo kto wie ze jak wymienisz swiece powinna po odpaleniu pochodzic az sie dobrze zagrzeje (takjagby zachartowac) ma to znaczenie na jej trwalosc i niezawodnosc
czemu niepamietam:) bo bylo to dawno jak sie uczlem
mentor
Wysłany: Śro 7:04, 06 Kwi 2011
Temat postu:
Witam, no właśnie na początku miałem problem z odpaleniem (fakt że ze może ja kopać nie umiem tego kata, ale za którymś tam razem odpalił). Ale na początku jak pochodził z minutkę może dwie wsiadłem i wrzuciłem 1 to tak jak by nie miał siły. Ale pochodził dłużej i normalnie byłem w szoku jak on zapier....
batsopot
Wysłany: Śro 6:34, 06 Kwi 2011
Temat postu:
uszczeleczki byc moze za mocno dokreciłes i sie przerwały
regulacja daje;
1, wyregulowanie
2,odpalanie
3,prawidłowa prace silnika
4,nie wypalanie sie gniazd i zaworow (przy prawidłowym ustawieniu)
5, itp
mentor
Wysłany: Wto 19:07, 05 Kwi 2011
Temat postu: Wyciek?
Witam, wczoraj regulowałem zaworki w moto dziś poskręcałem i odpaliłem moto. Motocykl odpalił po chwili sie rozgrzał i się przejechałem może z 10min wróciłem i zobaczyłem ze tak jakby od góry leciał mi olej. Czy to może przez to ze źle skręciłem dekielki od zaworów?
Bo wcześniej nic nie leciało i nie było taki objawów bo zawsze po powrocie robie oględziny motocykla.
Dzięki za odpowiedź.
PS. Chciałem się zapytać co daje regulacja zaworów?
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin