Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
LC4
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
fxrider
Wysłany: Czw 12:43, 31 Mar 2011
Temat postu:
Wykręcając wzbogacasz. To ma znaczenie praktycznie tylko przy obrotach jałowych. Często silnik bardzo słabo reaguje na tą regulację.
Obok 2 poprzednich przyczyn (za bogata mieszanka, spadek kompresji na ciepłym -> zawory) przyszła mi do głowy kolejna: czasem SEM (uzwojenie lub cewkomoduł) zaczyna wariować po rozgrzaniu - z tym, że tu nie mam w tym momencie jak to skutecznie zdiagnozować (pomijając przekładki oczywiście).
bully
Wysłany: Czw 11:24, 31 Mar 2011
Temat postu:
fxrider napisał:
bully napisał:
Za bogata mieszanka? Z tego co wiem na wolnych obrotach decyduje tylko dysza wolnych obrotów (43) i śruba regulacji, którą mam na 1,5 obr bo tak wyszło najlepiej.
I jeszcze poziom paliwa w gaźniku... i to znacząco.
Nie wiem o której konkretnie "śrubie regulacji" piszesz, bo są 2:
- składu mieszanki
- uniesienia przepustnicy
i obie mają znaczenie w tym przypadku.
Kupiłem motocykl i był za mały poziom paliwa nie wkręcal się na obroty, Ja ustawiłem tak jak instrukcja dellorto, czyli zgrzew na pływaku równolegle do gaźnika gdy jest zamknięty, to daje 18,5mm u mnie.
Piszę o śrubie regulacji mieszanki, regulacji obrotów mam tak żeby było na normalnym poziomie, niestety spadają na gorącym silniku, wczoraj pomagałem się tym niby ciepłym ssaniem, które faktycznie tylko unosi przepustnice.
Póki co nie stać mnie na inny gaźnik
Za dużo wlożyłem w remont silnika.
Dodam jeszcze że najpierw jeździłem na śrubie mieszanki na pół obrotu i było to samo, teraz mam 1,5 obr, i dalej to samo.
W którą stronę jest bardziej bogato a w którą ubogo kręcąc śrubą?
fxrider
Wysłany: Czw 10:00, 31 Mar 2011
Temat postu:
bully napisał:
Za bogata mieszanka? Z tego co wiem na wolnych obrotach decyduje tylko dysza wolnych obrotów (43) i śruba regulacji, którą mam na 1,5 obr bo tak wyszło najlepiej.
I jeszcze poziom paliwa w gaźniku... i to znacząco.
Nie wiem o której konkretnie "śrubie regulacji" piszesz, bo są 2:
- składu mieszanki
- uniesienia przepustnicy
i obie mają znaczenie w tym przypadku.
bully
Wysłany: Czw 7:18, 31 Mar 2011
Temat postu:
A więc tak:
Oczywiście dellorto.
Zapalam tak, że przekopuje na ssaniu potem je wyłączam i pali od strzała, na ssaniu faktycznie jest za bogato. Przepustnica nie jest wyrobiona, obroty da się jeszcze bardziej podnieść tylko wtedy po np 10 min jazdy będe mial je na poziomie 2500, a gdy będzie gorący i tak spadną do 1000.
Za bogata mieszanka? Z tego co wiem na wolnych obrotach decyduje tylko dysza wolnych obrotów (43) i śruba regulacji, którą mam na 1,5 obr bo tak wyszło najlepiej.
Reszta obrotów w normie, chociaz przy nagłym dodaniu gazu czasami zachłystnie się (tak jak SXy czy EXC na zimno), przy puszczaniu gazu czasem strzeli w tlumik. Iglica na drugi ząbek od góry, dysza 185, na 195 trochę za duzo brał, a róznicy nie ma.
Airbox otwarty, wydech przelot HXC. Luz zaworowy 0,15mm.
Gaźnik przeczyszczony najdokładniej jak tylko można
fxrider
Wysłany: Śro 22:35, 30 Mar 2011
Temat postu:
Odpala bez ssania ? Brzmi jak zbyt bogata mieszanka.
Sprawdź też luz na zaworach, bo ew. jeśli jest zbyt mały to zawory mogą Ci się podwieszać na gorącym silniku - objawy podobne.
Rysiek24
Wysłany: Śro 21:16, 30 Mar 2011
Temat postu:
karambol ma racje, gazniczek zalewa swiece , jak zreszta na dellorto przystalo
, przeczysc dokladnie gaznik i ustaw na nieco wyzsze obroty jalowe.
Karambol
Wysłany: Śro 20:10, 30 Mar 2011
Temat postu:
Jesli gaznik to dellrto to istnieje duze prawdopodobienstwo, ze wyrobilasie przepustnica w miejscu stykania ze sruba walnych obr. ile masz jeszcze zapasu tej sruby?
bully
Wysłany: Śro 20:08, 30 Mar 2011
Temat postu: opadanie wolnych obrotow wraz z nagrzewaniem
Czy to normalne? Silnik pali od strzała gdy jest zimny i ciepły, gdy jest ciepły obroty są w normie, ale gdy dostanie w palnik obroty są coraz niższe i potrafi nagle zgasnąć, wtedy trzeba odczekać z 20 min zanim zapali na kopa, bo kopanie nic nie daje, na "popych" zjeżdzając z góry zapali po którymś obrocie walu.
Co może byc przyczyną, Silnik po remoncie z dwa tygodnie temu, sam robilem to wiem, gaźnik wyregulowany, wyczyszczony.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin