Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
EXC
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
szo
Wysłany: Śro 17:29, 04 Mar 2015
Temat postu:
A ja podgiąłem śrubokrętem nity, no i ta blaszka miała wgniecenie na światłach mijania, wziąłem trochę to wpukliłem bolcem z drugiej strony. Narazie dział,a a jak długo to czas pokaże.
Gadboy
Wysłany: Śro 12:10, 04 Mar 2015
Temat postu:
Jestem za
spolerowac papierem wodnym ale drobny papier mozna roznie zinterpretowac bo drobny to np.320 a nim porysujesz.thx za sprostowanie ze to nikiel
henio12323
Wysłany: Śro 10:05, 04 Mar 2015
Temat postu:
odwrotnie, one są niklowane czy tam chromowane, i pod spodem jest warstweka miedzi, do której sie szybko wszystko przeciera, ja papierkiem 2000 spolerowałem praktycznie, nasmarowałem i juz ze 3 lata nie zaglądałem do przełącznika a chodzi jak trzeba. dodam że czasem mu psikam smarem silikonowym
Gadboy
Wysłany: Wto 22:59, 03 Mar 2015
Temat postu:
Te blaszki pokryte sa nalotem miedzi chyba wiec jak je przeszlifujesz to beda szybciej lapac wilgoc a przy tym korozje i znowu przestanie stykac wiec lepiej je przemyc i zpolerowac
henio12323
Wysłany: Wto 22:27, 03 Mar 2015
Temat postu:
ja rozwierciłem z jednej strony i zostały same tulejki, jak otwierasz to masz blaszke spręzynke i kulki chyba dwie, uwazac trzeba, myjesz wszystko styki lekko drobnym papierkiem traktujesz, ja zalałem wszystko zmywaczem do elektryki ( albo wd 40 czy cos co natłusci itp ) i potem składałem na tulejke i skręcam srubką i trzyma
Gadboy
Wysłany: Wto 20:27, 03 Mar 2015
Temat postu:
Jak odkrecisz przelacznik to masz pod spodem dwa nity z otworem w srodku musisz je rozwiercic ale uwazaj bo wiertlo przy koncu strasznie wciaga i mozna sie pocharatac albo przewiercic na wylot. Potem podwazasz na laczeniu i wychodza dwie polowki , tylko lap kulki i sprezynki bo napewno wypadna
. Jak poczyscisz w srodku blaszki to postaraj sie zlaczyc tymi samymi nitami jak ich do kaca nie rozwiercisz to da sie je jeszcze raz zagiac na zewnatrz.
szo
Wysłany: Wto 18:49, 03 Mar 2015
Temat postu: przełącznik świateł
da rade jakoś to rozebrać bez połamania, światła mijania coś nie łapią 2002 rok
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin