Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
Ogólnie
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Marcin PC
Wysłany: Czw 9:46, 31 Mar 2016
Temat postu: Freedride 250r
Miałem 3lata EXC 250 to podpierdala. Zdrowy rozsądek dopowiedział mi coś spokojniejszego i kupiłem w listopadzie 250r. V max 125 128km\h. w terenie enduro z waga motyla 92kg to rewela. w terenie wspina się rewelacyjnie. EXC miał doj.... i duży zapas mocy, przez co niepotrzebnie rzucał kamieniami i sie kopał. FREERIDE 250r po prostu jedzie przez i pod przeszkody i je pokonuje. Wiadomo ze niektórym SX nie wystarczy albo CR 500 będzie za mało lecz mi osobiście do zapierniczania po lesie żwirownie mały tor błoto itp wystarcza.
daro4x4
Wysłany: Wto 8:02, 05 Maj 2015
Temat postu:
Wczoraj miałem przyjemność jeździć na tym sprzęcie. "Na co dzień" mam trochę zmodyfikowaną babkę EXC300 2001r. Lekkość czuć od razu. Ruszać można z 1,2,3. Zawieszenie bardzo miękkie. Siedzi się nisko. Pniaki, kłody przeskakuje się bardzo lekko i bez zmęczenia. Jeśli ktoś nigdy nie jezdził na endurówce ręce popuchną nawet na freeraidzie. Brakuje jednak tego "pazura" gdy otwiera się zawór w EXC. Jeśli ktoś nie ma wymagań co do prędkości i przyśpieszeń to sprzęt idealny i łagodny jak baranek. Żeby sprawnie odjeżdżać na prostych, wychodzić z zakrętów trzeba bawić się cały czas klamką sprzęgła, ale robi to efekt i wcale ten motor nie jest zamulaczem. Często trzeba jednak gaz odkręcać do końca. Opona Maxxis do tego modelu jest niesamowita. Jak chwycisz za klocek i nim kręcisz to tak jakbyś trzymał gumę do żucia i to ona tu bardzo pomaga na mokrych i śliskich kamieniach, kłodach. Mnie bardzo się ten motor podoba. Myślę, że w przyszłości będę na nim trenował.
Gość
Wysłany: Sob 19:53, 02 Maj 2015
Temat postu:
Zmienili bendix.
Pakito
Wysłany: Sob 9:22, 02 Maj 2015
Temat postu:
Jak zostal rozwiazany problem z rozrusznikiem ??
Gość
Wysłany: Śro 21:21, 04 Lut 2015
Temat postu:
lukas_da napisał:
@ml
Daj proszę jakiś namiar na siebie na PW.
Pisz na
radz@vp.pl
lukas_da
Wysłany: Śro 19:53, 04 Lut 2015
Temat postu:
@ml
Daj proszę jakiś namiar na siebie na PW.
ml
Wysłany: Śro 19:33, 04 Lut 2015
Temat postu:
Cześć to mój pierwszy post na tym forum chociaż czytam od dawna.
Jeżdżę freeridem 250 już od roku ( 110mth- 4000km ) , motorek godny polecenia dla ludzi , którzy chcą polatać po górach bardziej extremalnie ale mają braki w technice i kondycji. W okresie eksploatacji miałem problem z rozrusznikiem (problem już rozwiązany) i z pompą tylnego hamulca (uszczelniacz na tłoczku) , trzeba uważać na filtr powietrza i smarować smarem tam gdzie zaleca instrukcja. Generalnie motocykl super ale jak ktoś więcej jeździ po płaskim to lepiej kupić exc (większa moc , lepsze hamulce i przedni zawias).
Spidi
Wysłany: Wto 20:38, 03 Lut 2015
Temat postu:
Różnica w cenie wynika z wielu rzeczy - to taki entry level dla tych, ktorzy sie wahają, nie mają odwagi na EXC, nie chcą grzebać w motocyklu co przejażdżkę itd.
Celowo projektowali go tak by był łatwy w obsłudze, prosty do opanowania a cena wynika nie tyle z gorszych materiałów co zdecydowanie tańszego osprzętu, mniej wysilonego silnika i mało wyczynowego charakteru.
Ja bym nie martwił sie na zapas...
lukas_da
Wysłany: Wto 20:25, 03 Lut 2015
Temat postu:
Jedno jest tylko niewiadomą. Jak sprzęt powiedzmy "budżetowy" będzie się spisywać po kilku latach użytkowania? Za krótko jest na rynku aby były dane historyczne. W Polsce to już zupełnie egzotyka. Na zagranicznych forach ma dobre opinie. No cóż trzeba będzie kupić i zabawić się w królika doświadczalnego
Choć myślę, że dla amatora sprzęt super.
KNKS
Wysłany: Wto 18:57, 03 Lut 2015
Temat postu:
S.Krywult chyba ma jeszcze swojego Freeride. Podjedż i przejedż się.
Taki freeride robi "technikę" sporo łatwiej niz EXC/XC. Przy prowadzeniu zblizonym do trialówki daje możliwość pojechania gdzieś dalej i wsparcia tyłka na siedzeniu
Wszystko git
lukas_da
Wysłany: Wto 18:36, 03 Lut 2015
Temat postu:
KNKS napisał:
...Niemniej jednak bardzo ciekawy motocykl. Do "techniki" idealny".
No właśnie to go skłania ku temu sprzętowi. Przyznam, że mnie też ciekawi. Fajnie będzie mieć w ekipie freerida.
A w ogóle Kajetan to sorry za dziś
ale sam rozumiesz
KNKS
Wysłany: Wto 18:26, 03 Lut 2015
Temat postu:
Ja się przymierzałem. Miękki zawias i mizerna moc. Czyli idealne w ciężki/bardzo ciężki teren. Niektóre podzespoły sporo tańsze niż te w EXC.
Na przelotach sporo odstaje od EXC.
Niemniej jednak bardzo ciekawy motocykl. Do "techniki" idealny".
lukas_da
Wysłany: Wto 18:19, 03 Lut 2015
Temat postu:
@Pawel
Problemy z odpalaniem podobno naprawione w wypuście 14 i 15, lepszy bendiks czy cuś. Podobno wszystkie 2T miały taki sam problem i został naprawiony. Z drugiej strony rzeczywiście szkoda braku kopki.
@KristofSX
Relacje oczywiście widziałem. To, że szybki to on nie jest to wiemy. Motocykl nie będzie brał udziału w zawodach. Choć na erzbergu i romaniacu jeżdżą i dają rade. Podobno na 6 biegu (nadbiegu) można lecieć 100km/h. I tu właśnie chciałbym info od posiadacza.
Na jazdę próbną nie ma co liczyć.
Interesuje mnie jego żywotność w sensie czy podzespoły wytrzymują. Wiadomo, że jest wyposażony w gorsze hamle, lagi w stosunku do klasycznego exc. Czasy serwisowe są mega wydłużone jak na ktm'a. Jest taka stronka gdzie opisane są zalecane poprawki, pytanie tylko czy warto kupować coś co trzeba poprawiać?
https://ktmfreeride250.wordpress.com/
Za na pewno jest cena zakupu, serwis, charakterystyka silnika no i waga 90kg. No i ten patent z filtrem powietrza pod kanapą. Ciekawe czy ktm pójdzie w tym kierunku. Można brodzić po siedzenie w wodzie.
KristofSX
Wysłany: Wto 17:42, 03 Lut 2015
Temat postu:
Kolega jeździł i też sobie chwalił , ale tylko do jazdy dosyć extreme, szybko tym nie polatasz ale podjazdy zrobisz wszystkie i to duużo łatwiej niż na EXC,
tutaj jego relacja
http://www.scigacz.pl/KTM,Freeride,250R,2014,trzeba,bylo,tak,od,razu,21591.html
pawel
Wysłany: Wto 17:41, 03 Lut 2015
Temat postu: Re: Zbieram opinię o freeride 250r
Moto ma problemy z odpalaniem , ciekawe czemu nie zrobili kopniaka.. Na yt pod hasłem "freeride 250 start problem" filmików jest dużo, jeden nawet nie odpala po 10 mth.
https://www.youtube.com/watch?v=FEMMoGwKfgU
https://www.youtube.com/watch?v=u023qjj2oOA
Wg mnie lepiej kupić zwykłe enduro, freeride ma zawias na cienkich rurkach tym się nie poskacze.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin