Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
LC4
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
KozioŁ
Wysłany: Czw 21:21, 05 Lut 2015
Temat postu:
to napisz chociaż jak rozwiązałeś problem, co było przyczyną itd
kamyq13
Wysłany: Czw 20:58, 05 Lut 2015
Temat postu:
Niczego nie pokrzywiło wszystko jest jak należy. Temat jest do zamknięcia.
żółf
Wysłany: Wto 21:28, 03 Lut 2015
Temat postu:
Obadaj sprawę dobrze, bo to mogą być różne dziwy, sprawdź dobrze ten dekompresator, ściągnij jego wałek zobacz czemu się zacina. Kto wie czy zaworu nie pokrzywiło. Póki nie odpalałeś silnika jeszcze wszystko możesz sprawdzić i nawet nie musisz nowej uszczelki dawać.
Rysiek24
Wysłany: Wto 14:49, 03 Lut 2015
Temat postu:
no to po co pchasz lapy jak nie znasz budowy i zasady dzialania tego co robisz .
kamyq13
Wysłany: Nie 13:12, 01 Lut 2015
Temat postu:
post wyżej oczywiście jest mój. Kręciłem rozrządem bez świecy i było ok, zawór pieczątki napewno nie odbijał. A co do disco polo to akurat radio leciało
Gość
Wysłany: Nie 13:06, 01 Lut 2015
Temat postu:
Rysiek nie bądź taki mądry, po to ktoś wymyślił internet, żeby się za jego pomocą konsultować, KTMa nigdy nie rozbierałem i dopiero poznaje jego rozwiązania. Idąc Twoim tokiem myślenia to nikt nigdy by nie był kumaty. Panowie problem rozwiązany, rozrząd był OK, autodekompresor działa jak należy. Prawie wszystkim dziękuję za zainteresowanie.
żółf
Wysłany: Czw 16:31, 29 Sty 2015
Temat postu:
Nie będę oglądał drugi raz, bo nie jestem fanem disco polo. Jak kolega wyżej napisał, rozrząd do sprawdzenia, zbyt głośno jak na autodekompresator. Masz świecę wyjętą? Czujesz opór jak kręcisz? Bo może zawór uginasz tłokiem?
szaman108
Wysłany: Czw 14:33, 29 Sty 2015
Temat postu:
Coś mi się zdaje,że masz zle złożony(ustawiony) rozrząd kolego
Rysiek24
Wysłany: Czw 1:32, 29 Sty 2015
Temat postu:
robisz silnik nie wiedzac jak i kiedy dziala autodekompresator ? - a potem igla na allegro , po kapitalce....lepiej niech ktos kumaty rozkreci go znowu, zanim wybuchnie i powiesz ze KTM sie psuje ...
kamyq13
Wysłany: Śro 10:09, 28 Sty 2015
Temat postu: Dziwny problem z zaworami 625 LC4
Cześć ! Mam dziwny problem z zaworami wydechowymi w LC4. Po złożeniu silnika, ustawieniu rozrządu i regulacji luzów zaworowych, gdy ręcznie kręce silnikiem dzieją się dziwne rzeczy (strzelanie) zaworów wydechowych. Na filmie tego nie widać ale jak tłok dochodzi do GMP to zawory wydechowe jakby odskodczyły ok 1mm wydając przy tym dźwięk taki jak słyszycie. Gdy rozkręciłem śrubkę, która reguluje się zawory to ustąpiło. Zastanawiam się, czy nie jest winna tu krzywka, ta która jest luźna na wałku rozrządu (zapomniałem nazwy). Gdy wałek jest na wierzchu i wcisnę ją palcem to odskakuje, czyli sprężynka w niej działa. Zobaczcie sami
https://www.youtube.com/watch?v=MTpXA_5EF80&feature=youtu.be
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin