Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
EXC
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
wiktoe
Wysłany: Pią 22:38, 16 Sty 2015
Temat postu:
Ok wielkie dzieki za pomoc
korba chyba będzie Wossner wiec klasa
szerokości
amek721
Wysłany: Pią 8:07, 16 Sty 2015
Temat postu:
Więc wyreguluj gaźnik pod temperaturę, w serwisuwce masz tabele pod twój rok i model. Dokup(chyba że masz) dysze i zmieniaj. Jak będziesz mial dobrze (wg manuala), to wykręcaj świecę i patrz na kolor(powinien być jak kawa z mlekiem).
Z tych dwóch kord brałbym bez zastanowienia proxa
wiktoe
Wysłany: Czw 23:28, 15 Sty 2015
Temat postu:
Tlok byl robiony 15 mth temu na 2 pierscieniach. Z ta temperatura to chyba dobrze myslisz bo jezdzilem przy -5 oC. Wlasnie zastanawiam sie nad korba proxa lub jasila
amek721
Wysłany: Czw 10:05, 15 Sty 2015
Temat postu:
Aaaaa to spoko
w takim razie ktm prawie nówka
jak masz pewność, że korba nie ma więcej niż te powiedzmy 80mth to o nic się nie bój, zmieniłbym juz tłok na twoim miejscu, a przynajmniej sprawdz jego stan i przy okazji korbę. Z tymi obrotami to powiedz czy regulowałeś gaźnik pod temperaturę, ewentualnie sprawdź membranę.
Co korb to drugi sezon przelatałem na wossnerze, będę wymienial, chociaz nie wiem jeszcze w jakim stanie jest. Dzwoniłem do sprzedawcy części, to powiedział że nie zakłada innych niż proxa. Także do jazdy w miare normalnej(nie ciągle odcinka) wossner daje rade, prox podobno nawet w gorszych warunkach wytrzymuje. W 250 4t nam hot rodsa i 3 sezon trzyma.
wiktoe
Wysłany: Czw 9:49, 15 Sty 2015
Temat postu:
@amek721 Sory zle mnie zrozumiales. Kupilem go rok temu i mial 107 mth
korba raczej byla robiona bo poprzedni właściciel to maniak i dbal o niego. A i jeszcze pytanko. Jakie korby polecacie, bo jest kilka na rynku?
amek721
Wysłany: Śro 22:58, 14 Sty 2015
Temat postu:
Szacun że po 140mth na jednej korbie w secie jeszcze jeździsz
nie wiem czy bezpośrednią przyczyną obrotów jest korba, ale ja po 140mth z uśmiechem na twarzy(dlatego ze silnik nie wybuchł) rozpoławianym silnik. Przy wymianie korby zawsze wymienia sie też tłok(chyba ze bardzo niedawno wymieniłeś), po 140mth to i pewnie łożyska na wale mogą byc zużyte. Do tego dochodzą uszczelki na caly silnik. Uważaj, bo mozesz jeździć na bombie zegarowej
wiktoe
Wysłany: Śro 22:43, 14 Sty 2015
Temat postu: EXC 125 dziwne obroty
Witam. Podczas ostatniej jazdy na moim kochanym exc
uslyszalem dziwne obroty silnika. Myslalem ze to wina karnu ale nic z tego. Przejechane jest juz 140 mth. Czy to moze byc korba do wymiany? Jesli tak to co oprocz niej sie wymienia?
Z gory dzieki za pomoc
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin