Autor |
Wiadomość |
katem |
Wysłany: Pon 20:08, 05 Sty 2015 Temat postu: |
|
generalnie panowie wiem wszystko . dzieki za pomoc i za zainteresowanie zamówiłem już stator koło regulator szukam jeszcze skrzyni i rozrusznika i sładam maszyne. a moto chce doinwestowac bo kupiłem go w bardzo dobrym stanie wiem co mam. jeszcze raz dzieki. |
|
 |
te300 |
Wysłany: Pon 7:52, 05 Sty 2015 Temat postu: |
|
też nie wiem jak ale kolega miał rfs-a z małym statorem w którym było dołożone ładowanie. W sxf 450 07-12 faktycznie jest takie samo magneto ale czy stator podejdzie nie wiem |
|
 |
szaman108 |
Wysłany: Nie 22:37, 04 Sty 2015 Temat postu: |
|
Ja mam tak zrobione,zmieniłem cewki,koło plus pokrywa boczna do tego dokupiłem regulator napięcia i loto  |
|
 |
katem |
|
 |
te300 |
Wysłany: Nie 19:45, 04 Sty 2015 Temat postu: |
|
jak masz małe magneto(a pewnie tak jest) to kpl. czyli stator, magneto, dekiel, regulator, ewentualnie można spróbować dowinąć do małego statora drut do ładowania |
|
 |
katem |
Wysłany: Nie 17:00, 04 Sty 2015 Temat postu: |
|
no właśnie ale to już mam pewne ze jedynka jest sx możliwe ze to taki model jak piszesz. wiem jedno wrzucę całą skrzynię exc i będzie git. I jeszcze jedno żeby w nim uzyskać ładowanie wystarczy wymienić sam stator i tgz. Magneto może zostać to co mam? Ktos to robił? Regulator napięcia itp. To już wszystko kumam tylko o ten stator mi chodzi |
|
 |
szaman108 |
Wysłany: Nie 15:17, 04 Sty 2015 Temat postu: |
|
Model MXC450 on ma kaste od SX plus dwa biegi piąty i szósty może masz taką skrzynię?Co do tej długiej jedynki to rzeczywiście denerwuje nieco w ciężkim terenie trzeba pomagać sobie sprzęgłem.Co do modzenia z biegami to jak zapodasz same koło zębate powiedzmy pierwszego biegu od EXC i zostawisz koło zębate drugiego biegu od SX będziesz miał wtedy zbyt dużą różnicę przełożeń będziesz tracił moment obrotowy.Jak już to do zmiany cała skrzynia najlepiej na tym wyjdziesz.Co do ruszania to ja mam 520SX z oryginalną skrzynią(na półce leży od EXC) i jak zapodam dwójkę i z niej ruszam to tylko jest na początku takie przyduszenie silnika a potem to wiadomo co a jedynka to łeb urywa,tylko w ciężkim terenie jak pisałem mnie też denerwuje. |
|
 |
katem |
Wysłany: Nie 13:01, 04 Sty 2015 Temat postu: |
|
Sory za błędy. sx ma przełożenie na pierwszym biegu 16-32
A exc ma 14-34 wydaje mi się ze dobrze rozwikłałem tą zagadkę vin mojego nr to vbkrca40x4m220466 na stronie ktm pokazuje ze to 400 exc a niema rozrusznika ani akumulatora
Tak mam 6 biegów. Ale tak jak pisze u mnie jedynka jest 16-32 a to jest jak przy sx Niewinem czy ktoś dołożył resztę biegów po prostu Nie wiem. Exc ma przełożenie na pierwszym biegu 14-34 i chyba tego potrzebuje
Potwierdzi ktoś mota opinie ?? |
|
 |
hacker33 |
Wysłany: Nie 12:31, 04 Sty 2015 Temat postu: |
|
stary weź słownik do ręki bo tego czytać się nie da!
jak piszesz i ci podkreśla na czerwono słowo to znaczy że jest byk
co do motocykla to podaj który rok?
i jesteś pewien, że to smr?
ktm smr ma z przodu radialny zacisk, druga sprawa jeżeli to smr to masz 6 biegów - masz 6 biegów?
może wstaw zdjęcie swojego motocykla
ogólnie przy przełożeniu 13:50 to powinieneś ruszyć nawet z betonu na 3 biegu |
|
 |
katem |
Wysłany: Nie 12:27, 04 Sty 2015 Temat postu: |
|
i kture koła to jest pierwszy bieg |
|
 |
katem |
Wysłany: Nie 12:25, 04 Sty 2015 Temat postu: |
|
opone mam osiemnastke pzełozenie 13-50
znajomy ktury jezdził na moim moto ''doswiadczony'' powiedział ze to jesdynka jak w sx. a mam silnik rospołowiony i moge to zamienic. tez jerzdze juz 5 lat i w ciezkim enduro to jest uciarzliwe. jak mozecie podeslijcie mi link do strony ktm gdzie jest roztysowana skrzyna od typowego ktm exc tylko zeby ktos miał pownosc ze to jest to i wtedy poruwnam ze swoją. |
|
 |
hacker33 |
Wysłany: Nie 10:10, 04 Sty 2015 Temat postu: |
|
nie ma raczej opcji aby zmienić jedynkę na taką aby nie dało się ruszyć
nie ma też motocykla ktm 450 sm jest smr
jeździsz na małych czy dużych kołach?
jak kolega napisał jakie masz przełożenia? |
|
 |
te300 |
Wysłany: Nie 10:00, 04 Sty 2015 Temat postu: |
|
przy wymianie tłoka będziesz rozpoławiał silnik? na jakich przełożeniach jeździsz? |
|
 |
katem |
Wysłany: Nie 9:39, 04 Sty 2015 Temat postu: |
|
sprawdziłem sobie wszystko i tak dla pewnosci spytam ja mam zamątowaną skrzynie gdzie na wałku sprzegłowym jest 16 zębó
rozumiem ze jedynka to pierwsze koła od strony sprzęgła ?
a zeby ja skrucic musze zamatawac wałek na kturym jest 14 zębów plus większe koło na wałku oddajacym moc na łańcuch bo to oznaczenie w katalogu to jest koło pierwszego biegu IDLER GEAR 1.G 32-T "43"
dobrze to rozumiem? |
|
 |
Gość |
Wysłany: Sob 20:50, 03 Sty 2015 Temat postu: |
|
O spoko juz jakiś trop |
|
 |