Autor |
Wiadomość |
henio12323 |
Wysłany: Sob 12:08, 15 Lis 2014 Temat postu: |
|
masz regulacje przepływu oleju, wiec sobie pobaw ustawieniami żeby był "twardszy" i bardziej tłumił skoki.
2 sprawa to sprawność amortyzatora - może ci pociekł i kiepsko pracuje
3 sprawa to technika jazdy, nie kazdą hopke da sie poleciec bez techniki, czasami trzeba wylądować żeby przenieść ruuch w dół, na ruch do przodu, wtedy zawias ledwo co sie ugina, technika trialowa bo tam zawieszenie ma bardzo krótki skok i jest miekka, wiec trzeba tak zeskakiwać żeby nie wyrwało wahacza z ramy |
|
|
hacker33 |
Wysłany: Sob 10:48, 15 Lis 2014 Temat postu: |
|
normalne |
|
|
Quattro |
Wysłany: Sob 10:44, 15 Lis 2014 Temat postu: |
|
Na hopach tylnie koło dobija do rury wydechowej :/ |
|
|
hacker33 |
Wysłany: Pią 20:55, 14 Lis 2014 Temat postu: |
|
ważysz "katalogowo"
więc zawieszenie i twardość sprężyn powinna być dobra |
|
|
Quattro |
Wysłany: Pią 19:57, 14 Lis 2014 Temat postu: |
|
Sx-f 250 2007
Ważę ok. 70kg |
|
|
hacker33 |
Wysłany: Pią 19:16, 14 Lis 2014 Temat postu: |
|
napisz też ile ważysz i co to dokładnie za motocykl |
|
|
KristofSX |
Wysłany: Pią 17:03, 14 Lis 2014 Temat postu: |
|
a co z sagiem? sprawdzałeś jak wychodzi? |
|
|
hacker33 |
Wysłany: Pią 15:54, 14 Lis 2014 Temat postu: |
|
tak na sprężynie napisana jest twardość łamana przez długość |
|
|
Quattro |
Wysłany: Pią 15:02, 14 Lis 2014 Temat postu: Tylni amortyzator |
|
Ostatnio zauważyłem iż motocykl lekko się ssiadł , czy założenie nowej sprężyny pomoże w tym przypadku ? Jeśli tak to jaką wybrać twardość ?
Czy na sprężynie powinno być napisane jaką ma twardość bo wtedy bym wziął troszkę twardszą . |
|
|