Autor |
Wiadomość |
henio12323 |
Wysłany: Pią 6:11, 17 Lip 2020 Temat postu: |
|
zalezy co mierzysz.. w serwisóce masz opisane co mierzyc i jakie sa spodziewane wartosci |
|
|
nunek1000 |
Wysłany: Pią 0:44, 17 Lip 2020 Temat postu: |
|
Witam. Pacjent exc 450 2003 rfs, problem brak iskry. Ile powinien pokazywać stator przy kręceniu rozrusznikiem czy z kopki pokazuje mi do 7v. A na impulsatorze nic + niebiesko biały z cdi też nic. |
|
|
arkoo_2005 |
Wysłany: Czw 23:12, 26 Wrz 2019 Temat postu: |
|
trafna diagnoza, PULSER COIL po wymianie iskra wróciła. Koszt części+wysyłka na ktmsklep ~290zl |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Śro 5:29, 18 Wrz 2019 Temat postu: |
|
No to pewnie masz winowajce |
|
|
Gość |
Wysłany: Wto 20:59, 17 Wrz 2019 Temat postu: |
|
padł nagle zgasiłem po jeździe w garażu i tydzień później nie zagadał- wcześniej nie było problemu z iskrą.
zrobiłem pomiary z instrukcją i tak jak by ten "pulser generator coil" był padnięty bo na nim nie ma żadnej rezystancji |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Pon 19:42, 16 Wrz 2019 Temat postu: |
|
w instrukcji dokładniej sprawdz
ale białe/ zołte to zasilanie ładowania ( prąd na instalacje np swiatła do regulatora ) czarno/czerwone to gaszenia silnika. zielony to moze byc wyzwalacz ( pulser coil ) on osobno zwykle wypuszczony jest, nie powiem że pada często, ale jak nagle to prędzej on niz stator sam w sobie |
|
|
arkoo_2005 |
Wysłany: Nie 15:41, 15 Wrz 2019 Temat postu: |
|
grzegorzszw napisał: | Podłącz miernik do masy i kabelka (niebiesko-biały?) dochodzącego do cewki zapłonowej. Jeśli nie ma impulsów jak zakręcisz rozrusznikiem to uszkodzony moduł lub stator. W tej sytuacji podłą miernik do kabli wychodzących ze statora (cewki ładowania CDI), jeśli i tu nie ma impulsów po zakręceniu to cewka ładowania CDI na statorze do przewinięcia.
Ale w pierwszej kolejności sprawdź wyłącznik zapłonu, wszystkie kable i połączenia. |
witam, pacjent exc250f '10 świeca itp sprawdzone. Zgodnie z zaleceniami Podłączyłem miernik do masy i niebiesko-biały -nie pojawił się żaden impuls podczas kręcenia. Teraz mam podłączyć miernik do statora (cewki ładowania CDI)- które to kable bo wychodzi ich 6 (zielony i czerwony-nie wiem jak to nazwać-pulser coil ) oraz ze statora (żołty i biały na wsówki) (czarno-czerwony i czerwono-biały)?? |
|
|
studencik |
Wysłany: Wto 22:41, 11 Lis 2014 Temat postu: |
|
Cewka przewinięta , wszystko działa jak należy , problem rozwiązany |
|
|
4tSTUNT |
Wysłany: Nie 21:34, 02 Lis 2014 Temat postu: |
|
Coś wyszło konkretnego, bo swoją instalację wysyłam im? |
|
|
studencik |
Wysłany: Sob 20:33, 25 Paź 2014 Temat postu: |
|
Wyslalem instalacje do firmy znanej z forum , mianowicie DIGITECH z Będzina . Zdiagnozowano usterke cewki na statorze tak jak koledzy wyżej podpowiadali . Przewiną cewke do konca tygodnia , koszt ok 300 zł. Gdy wszystko będzie złożone dam znac co z tego wyszlo. |
|
|
Gość |
Wysłany: Sob 12:57, 25 Paź 2014 Temat postu: |
|
Z ciekawości spytam jak został temat rozwiązany?
Przewinełeś stator, te cewki w magneci czy jak?
jak tak gdzie to zrobiłeś i za ile? |
|
|
terazmy123@o2.pl |
Wysłany: Czw 13:46, 09 Paź 2014 Temat postu: |
|
masz uszkodzony stator, trzeba przewinąć cewkę tą nawiniętą cienkim drutem(gruby jest od ładowania) oporność powinna być min 12.8 ja przewijałem na 14 wtedy łatwiej mi odpalał
pzdr |
|
|
studencik |
Wysłany: Śro 22:07, 08 Paź 2014 Temat postu: |
|
Zabralem sie dziś za pomiary ... na cewce , zero napiecia , na impulsatorze tez nic , na statorze również nic... Opornosc impulsatora 100 ohm , opornosc na kostce ze statora ok 10 ohm ... skoro wogole nie ma napiecia z cewki ladowania kondensatora CDI na statorze , mam winowajce braku iskry prawda ? Czy moze byc tak ze caly stator będzie uszkodzony ? |
|
|
studencik |
Wysłany: Pią 19:39, 03 Paź 2014 Temat postu: |
|
O taka odpowiedz właśnie mi chodzilo ... Jeszcze raz dzięki |
|
|
grzegorzszw |
Wysłany: Pią 19:21, 03 Paź 2014 Temat postu: |
|
hacker33 napisał: | cewki zapłonowej się nie przewija, to jest na tyle tania część że można kupić nową lub używaną
ps. w twoim motocyklu nie ma cewki cdi. Jest osobno cewka zapłonowa osobno CDI |
Tak, cewki zapłonowej się nie przewija. Ale na statorze/stojanie jest cewka która "ładuje" kondensator w CDI (module). Tę cewkę się przewija (tylko tę) jeśli jest uszkodzona. Za oświetlenie i ładowanie akumulatora odpowiadają inne cewki. |
|
|